Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Se7en: Westfield -03 Martini Edition
<<   1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 21, 22, 23   >>
296 besök senaste veckan (31273 totalt)
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Lampan borta.

Kylare beställd, tjockare är kanske inte bättre men jag har läst för mycket om kylare så jag visste varken in eller ut till slut. Blev iaf dyrt (Coolex 70mm med bättre placerade stosar).
Hoppas bara att den kommer innan jul så att mellandagarna kan vara produktivare än att renovera ett rum.

Har också bestämt mig för att framskärmar och halvdörrar. Framskärmarna är inget under av snygghet, men skall vara bättre för luftmotstånd så i värsta fall blir det att byta fram och tillbaks.
Vad det kalaset kostar vet jag inte, verkar vara en kille som gör de "hemma" så vad moms och frakt kommer att gå på är okänt. Inte billigt iaf.

Funderar fortfarande på ett andra set fälgar, hittar inget i min "prisklass" så jag är nog för snål.
(drömmen är Force Racing 15", men det är >£1200 för fyra + mellanskillnaden till svensk moms, frakt, mm)

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Köpte kylare från Coolexperts.co.uk för att de mestadels har fått bra recensioner. Bytte så att ett utlopp skall vara uppe till höger för att bättre passa Saab-motorn. Inte billigt, men enkelt för det är ju bara att smacka dit.

I eftermiddags ringde det på dörren, utanför stod en tjej med ett stort paket.

Snabbt öppnade jag paketet och grävde upp något som inte riktigt var vad jag trodde jag beställt.

Fläkt? Jag trodde jag beställde att fästen för fläkt skulle sitta på motorsidan, tydligen ingick även fläkt (eller rättare sagt jag betalade dyrt för den).
Men fattas det inget? Jo det gör ju det... Fästena för att montera kylaren saknas.

En annan bild från dem som visar de saknade fästena, så det bara är att skruva dit den.


Ett mail till dem gav ett snabbt svar: "Det där skall inte kunna hända, vi har gjort fel. Det får du själv fixa hos en lokal firma...".
Tankarna om Coolex, Coolexperts, är väl inte jättehöga just nu.

Nån som kan svetsa dit fästen i en aluminiumkylare?

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Inte ett skit händer med bilen, allt är bara inköp/planering...

Kylare, den är tillbakaskickad till UK. Gissa hur många "hanteringsavgifter" och "momspengar" det kostar mig? Massor, och en jäkla frustration...
Men jag skall iaf få en kylare som är rätt, det tog ett 5-minuters telefonsamtal med dem för att komma fram till det eftersom det var tystnad på mailen.

Framskärmar och "half doors" i kolfiber beställs av en kille (jupp, en kille och inget företag) i UK, vi har haft en dialog om det och framförallt att vänta med att skicka något tills efter julstöket. Det blir spännande att se hur det komemr att fungera.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Lilla julafton idag, gissa temat på presenter...





Dessutom fick jag mail nyss om att ett paket är på väg från UK, kanske riva kylare och vattenpump i mellandagarna?

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Här hade jag kunnat skriva något positivt om UPS, men jag väljer att låta bli för det skulle inte vara sanning.

Igår såg jag i en app att de försökt leverera en kylare till mig och när jag kom hem så låg det en lapp i brevlådan från UPS som sa samma sak. Paketet hade de tagit tillbaka och skulle försöka igen idag.
Via lappen gick det att ändra leveransställe från hemifrån till närmaste utlämningsställe några hundra meter bort.
Så det ändrades snabbt och enkelt.

Idag när jag kom hem så fanns det en till lapp i brevlådan att försökt lämna paketet hos mig men jag var inte hemma.
Så med hjälp av den nya lappen så kollade jag vad som gällde egentligen, jo paketet skall lämnas på närmaste utlämningsställe och inte hemma hos mig.

Jag hoppades på att kunna riva lite i nya kylaren och pumpen i helgen men det lär väl skita sig.


Edit:
Dessutom har jag nu betalt tull på två kylare, väntar på att de skall betala tillbaka tullen på en kylare (returen).
Det innebär att jag när allt är återbetalt har betalt tre (3) hanteringsavgifter också.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Idag kom det hem en cool tjej som frös med en kylare.

Nu vart det bättre:


Mina åsikter om UPS som företag är dock inte bättre.
Efter första leveransförsöket så bokade jag om leveransen på UPS hemsida till närmaste utlämningsställe. Sen försöket de återigen leverera hem till mig, så jag har trippelkollat att det verkligen är valt att lämna till utlämningsställe och inte hem till mig.

Idag när det ringde på hemma så var jag tvungen att fråga, tydligen kan inte UPS utlämningsställe hantera paket som det varit tull på. Om det stämmer så låter det fruktansvärt korkat.

iaf nu har jag en kylare, jag har betalt tre hanterings avgifter till UPS, betalat två moms på varan jag köpte och inväntar snällt momsretur-pengarna på kylaren som skickades tillbaka.
Suget att handla saker utanför EU minskar och minskar... vad var det för tysk sida som hade massa kolfiberdelar till Westfield nu igen, hade hela karsosser, osv?
Edit: Tyska sidan https://shop.tofugarage.com/?fbclid=IwAR3oDtdjzbuPFU5amHvbai0H017u33eh . . . .

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Det gick ju inte att hålla sig, när jobbet fick räcka för idag så var det dags att titta till bilen och slabba lite.

Den ena är betydligt tjockare än den andra?


Här ser man varför det blev special, istället för att en slang korsar bakom kylaren får den gå rätt in i nya kylaren.


Det kanske är dags att byta ut gummiupphängningarna också, bara för att. Nya kylaren kommer att väga mycket mer än gamla när den är fylld.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Bagageutrymmet är ju tämligen dåligt eller rentutav så finns det inte. Så jag funderade på hur mycket plats det egentligen kan bli, mätte lite, gjorde en tänkt mall i TinkerCAD, två dagar svor jag över 3D-skrivaren, sen ploppade det ut lite plast som tejpades ihop för skrivaren är för liten för hela biten och sen las den i det stora hålet.


Jag funderar fortfarande på om det är en bra ide eller inte att göra något där. Dessutom funderar jag på om det är mest jobb att försöka göra en plugg för glasfiber eller om det finns någon som kan bocka en aluminiumplåt som jag sen kan försöka göra något av.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Jag har inte gjort mer på sistone än plockat isär mer, men snart är snön i trädgården borta och då borde kylare, vattenpump och batteriflytt vara klart. Kanske...

Eftersom jag tyckte ljuset var dåligt i höstas och dessa lampor fick bra recensioner på Rejsa så blev det en beställning som dök upp idag. 100-nånting pix från Kina borgar för kvalitet iaf.

I samma veva följde det med två svarta LED-sidoblinkers, borde tagit de i silver.

Den dyra, lätta, leveransen från england väntar jag fortfarande på, originalplanen var att grejerna skulle tillverkas den här veckan men sen skall det transporteras hit också. Mitt förtroende för transportbolag, och speciellt DHL, är kört i botten.


Sen har jag funderat mer och mer på fälgar, och efter massa turer är det dags att lufta lite tankar.

På högersidan tar det i litegrann idag vid svängar, både med vanliga däck och mer med R-däcken (idag 15X8 ET15 fälgar).
Att hitta någon som har 15X8 4x108 med lämpligt ET till överkomligt pris är för mig svårt. Så så här funderar jag, hitta fälgar med ET25 så at däcket hamnar en cm längre in. "Nya" fälgarna får isåfall R-däcken och fälgarna som finns idag får vanliga sommardäck. Då borde det gå fritt på banan iaf.

Japan Racing JR3 15X8 4x108 ET25 väger 6,4kg

Vad är åsikten om japan Racing-fälgar, hiss eller diss?

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6049



ET38 är helt fel i det fallet va? Om inte har jag en uppsätning 15X8 ronal du skulle kunna låna och prova med.

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
J.Schuman skrev:
ET38 är helt fel i det fallet va? Om inte har jag en uppsätning 15X8 ronal du skulle kunna låna och prova med.


Nja, inte "fel" men inte rätt heller.

Det jag helst vill ha är något som passar nuvarande framskärmar OCH de nya som kommer snart. Fram vill jag behålla 205 i däcksbredd och just nu fyller de ut skärmarna på 7" fälgar.
Bak skulle de fungera men då ihop med 13-18mm spacers så att de kommer in 5-10mm och går fritt på utsidan.
Är det nåt du funderar på att sälja?

-----------------

Jag gör miljoner tankevurpor kring fälgar nu, för att beskriva mitt dilemma. Jag vill ha en gatuppsättning och en r-däckuppsättning och det kommer snart nya framskärmar. De nya framskärmarna passar inte inte med nuvarande utseende på bilen, men är förhoppningsvis bra på andra saker.
Jag vill kunna blanda fritt mellan fälgar och framskärmar utan att ha en massa hål borrade i framskärmarna för att de skall "passa".


De fälgarna jag VILL ha (och anser mig ha råd med) tillverkas bara med ET 0, 15 & 20 i 7". Då hamnar de 15mm längre ut än dagens fälgar och passar inte med de framskärmar som sitter på nu men jag kan såklart sätta de nya skärmarna så att de passar de fälgarna. Men det kanske blir så ändå, en gatuppsättning på fälgar/framskärmar och en r-däcksuppsättning.
Sen kan jag såklart beställa fälgar med de mått jag vill ha, men det är ledtid och framförallt kostnad som sätter stopp.

Eller så skiter jag helt i dagens fälgar, köper två uppsättningar fälgar jag vill ha och försöker gjuta av dagens framskärmar och göra egna.
Så där går tankarna runt, runt, runt, runt...

Framskärmarna har dröjt, "många" har tydligen beställt samma utförande och det har varit lite fördröjningar, mina kommer att tillverkas nästa vecka. Sen kommer säkert posten/tullen att sabba dom innan jag ens får chansen att sätta kapen i de.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
matfo
Stockholm / Älvsjö
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1537



Marcus Gustafsson skrev:
J.Schuman skrev:
ET38 är helt fel i det fallet va? Om inte har jag en uppsätning 15X8 ronal du skulle kunna låna och prova med.


Nja, inte "fel" men inte rätt heller.

Det jag helst vill ha är något som passar nuvarande framskärmar OCH de nya som kommer snart. Fram vill jag behålla 205 i däcksbredd och just nu fyller de ut skärmarna på 7" fälgar.
Bak skulle de fungera men då ihop med 13-18mm spacers så att de kommer in 5-10mm och går fritt på utsidan.
Är det nåt du funderar på att sälja?

-----------------

Jag gör miljoner tankevurpor kring fälgar nu, för att beskriva mitt dilemma. Jag vill ha en gatuppsättning och en r-däckuppsättning och det kommer snart nya framskärmar. De nya framskärmarna passar inte inte med nuvarande utseende på bilen, men är förhoppningsvis bra på andra saker.
Jag vill kunna blanda fritt mellan fälgar och framskärmar utan att ha en massa hål borrade i framskärmarna för att de skall "passa".


De fälgarna jag VILL ha (och anser mig ha råd med) tillverkas bara med ET 0, 15 & 20 i 7". Då hamnar de 15mm längre ut än dagens fälgar och passar inte med de framskärmar som sitter på nu men jag kan såklart sätta de nya skärmarna så att de passar de fälgarna. Men det kanske blir så ändå, en gatuppsättning på fälgar/framskärmar och en r-däcksuppsättning.
Sen kan jag såklart beställa fälgar med de mått jag vill ha, men det är ledtid och framförallt kostnad som sätter stopp.

Eller så skiter jag helt i dagens fälgar, köper två uppsättningar fälgar jag vill ha och försöker gjuta av dagens framskärmar och göra egna.
Så där går tankarna runt, runt, runt, runt...

Framskärmarna har dröjt, "många" har tydligen beställt samma utförande och det har varit lite fördröjningar, mina kommer att tillverkas nästa vecka. Sen kommer säkert posten/tullen att sabba dom innan jag ens får chansen att sätta kapen i de.

Kan du inte bara komplettera med 15mm spacers för dina nuvarande fälgar så kommer de passa de nya skärmarna på samma sätt som de nya fälgarna!? Dvs då har du två uppsättningar fälgar som passar utan att byta eller flytta på skärmarna.

_________________
Mats Forssén
Mondial T
Citera
Kolja
08
Här sen Apr 2005
Inlägg: 6216



Marcus Gustafsson skrev:
Bagageutrymmet är ju tämligen dåligt eller rentutav så finns det inte. Så jag funderade på hur mycket plats det egentligen kan bli, mätte lite, gjorde en tänkt mall i TinkerCAD, två dagar svor jag över 3D-skrivaren, sen ploppade det ut lite plast som tejpades ihop för skrivaren är för liten för hela biten och sen las den i det stora hålet.


Jag funderar fortfarande på om det är en bra ide eller inte att göra något där. Dessutom funderar jag på om det är mest jobb att försöka göra en plugg för glasfiber eller om det finns någon som kan bocka en aluminiumplåt som jag sen kan försöka göra något av.


Hej Marcus, gillar din apretif-bil.

Ang bagage; kan du inte utgå från denna? http://www.mksportscars.com/mk-indy-classic-boot-box-fibreglass-grp.ht . . . .

_________________
Tony Jonsson

¤-------------------------------¤
Gracefully understated
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5583



Marcus det är klart du skall plasta ihop en låda där bak thumbs up

Så här ser min ut kan ta mer bilder om intresse finns



//Nisse

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
matfo skrev:
Marcus Gustafsson skrev:

De fälgarna jag VILL ha (och anser mig ha råd med) tillverkas bara med ET 0, 15 & 20 i 7". Då hamnar de 15mm längre ut än dagens fälgar och passar inte med de framskärmar som sitter på nu men jag kan såklart sätta de nya skärmarna så att de passar de fälgarna. Men det kanske blir så ändå, en gatuppsättning på fälgar/framskärmar och en r-däcksuppsättning.

Kan du inte bara komplettera med 15mm spacers för dina nuvarande fälgar så kommer de passa de nya skärmarna på samma sätt som de nya fälgarna!? Dvs då har du två uppsättningar fälgar som passar utan att byta eller flytta på skärmarna.


Som sagt 1000 tankevurpor. Såklart kan jag göra det. thumbs up


Kolja skrev:
Ang bagage; kan du inte utgå från denna? http://www.mksportscars.com/mk-indy-classic-boot-box-fibreglass-grp.ht . . . .


Den verkar som att den skall kunna fungera, utan att slabba ner mig själv med polyester och att annat mög. Men vad är det roliga i det?
Eftersom bilen har en "Long range"-tank så verkar inte Westfields egna passa, och någonstans fastnade jag vid tanken på att försöka göra en egen, men med inte så hög prio.
Tur jag printade ut "grejen", för jag har tappat bort måtten.

super7 skrev:
Marcus det är klart du skall plasta ihop en låda där bak thumbs up

Så här ser min ut kan ta mer bilder om intresse finns


Du verkar ha maximerat utrymmet, snyggt!
För min del så nöjer jag mig med att gör något som iaf kan ta mindre saker. Det som är i vägen är hastighetsgivaren annars hade det kunnat bli brett.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11744

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

sensorn för hastighet, ser ut som den läser mot drivaxeln, isåfall kan du ju flytta den så att den ligger ner alternativt läsa mot kardan men då får du ju konfa om lite.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
Vattenpumpar i jämförelse, EWP80 och EWP150


Jag började rota i elen för pumparna och fläkten...


Efter en stund var elen till fläkten och vattenpumpen borta.

Jag funderade på hur jag egentligen vill att det skall fungera.
Innan styrdes vattenpumpen av en knapp, av/på.
Nu vill jag att kontrollenheten skall få ström när motorn går per automatik, men jag kanske dessutom skall ha en knapp så att det kan vara igång även med avslagen tändning?


Hittade en rolig elgrej...

Dioden som varnar för lågt oljetryck glöder svagt, svagt. Inte alls så mycket som på bilden, och den gör det även med huvudbrytaren frånslagen.
Lampan jag kopplade på i somras lyser inte.
Med huvudbrytaren frånslagen har jag dragit säkring för säkring, spelar ingen roll utan den glöder ändå.
Det enda som gör skillnad är att slå på halv eller helljus (narturligtvis lyser de inte eftersom huvudbrytaren är från), då slocknar den.

Från generatorn går en kabel till startmotorn, på samma plint går sen en kabel till +polen på batteriet och från det går en kabel till huvudbrytaren. Det är vad som finns i kedjan från generator till huvudströmbrytare, Jag tror på elektrisk vodoo snart.


Finns två kontakter i bilens elhärva märkta "Immobilizer block", den ena utan något i, den andra ser ut såhär.

Sitter inte kontaktstycket i så startar inte bilen, hoppar en av kablarna ur så...

Ström till boxen när tändningen är på?


Här kanske finns några roliga kablar (motorns härva)?


"-I'm gonna go Figgz on your a..."

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5583



Marcus Gustafsson skrev:

Eftersom bilen har en "Long range"-tank så verkar inte Westfields egna passa


super7 skrev:
Så här ser min ut kan ta mer bilder om intresse finns


Du verkar ha maximerat utrymmet, snyggt!
För min del så nöjer jag mig med att gör något som iaf kan ta mindre saker. Det som är i vägen är hastighetsgivaren annars hade det kunnat bli brett.

Där fick jag svaret på funderingen på att tanken var så hög jämfört med min.
Hur stor är den i liter?

Min bagage låda är köpes Rush.

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 11239


Trådstartare
super7 skrev:
Marcus Gustafsson skrev:

Eftersom bilen har en "Long range"-tank så verkar inte Westfields egna passa


super7 skrev:
Så här ser min ut kan ta mer bilder om intresse finns


Du verkar ha maximerat utrymmet, snyggt!
För min del så nöjer jag mig med att gör något som iaf kan ta mindre saker. Det som är i vägen är hastighetsgivaren annars hade det kunnat bli brett.

Där fick jag svaret på funderingen på att tanken var så hög jämfört med min.
Hur stor är den i liter?

Min bagage låda är köpes Rush.


Den skall rymma drygt 40 liter, jag tror jag tankat 38 liter en gång men då var jag nervös innan jag kom till macken.
På WSCC så verkar de skriva 42 eller 45 liter.
Det finns en sak jag får tänka på när jag tanker, det finns inget egentligt "fall" från tanklocket ner i tanken så det stockar sig snabbt. Kan ta en evighet att tanka innan man hittar rätt teknik.

Det drog ungefär 10L per 20 minuterspass på Mantorp, inklusive ut/in-varv i tiden.

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5583



Marcus Gustafsson skrev:

Dioden som varnar för lågt oljetryck glöder svagt, svagt. Inte alls så mycket som på bilden, och den gör det även med huvudbrytaren frånslagen.
Lampan jag kopplade på i somras lyser inte.
Med huvudbrytaren frånslagen har jag dragit säkring för säkring, spelar ingen roll utan den glöder ändå.
Det enda som gör skillnad är att slå på halv eller helljus (narturligtvis lyser de inte eftersom huvudbrytaren är från), då slocknar den.

Från generatorn går en kabel till startmotorn, på samma plint går sen en kabel till +polen på batteriet och från det går en kabel till huvudbrytaren. Det är vad som finns i kedjan från generator till huvudströmbrytare, Jag tror på elektrisk vodoo snart.

Låter som ett klassiskt elfel

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6496



Marcus Gustafsson skrev:

"-I'm gonna go Figgz on your a..."

thumbs up thumbs up
Kör hårt!
Jag ska ta en vända till med mitt kärl, letade sig fram lite mer rostvatten under säsongen som gick. Vi får ha en "wash off", eller hette det face off?



Marcus Gustafsson skrev:

Dioden som varnar för lågt oljetryck glöder svagt, svagt. Inte alls så mycket som på bilden, och den gör det även med huvudbrytaren frånslagen.
Lampan jag kopplade på i somras lyser inte.
Med huvudbrytaren frånslagen har jag dragit säkring för säkring, spelar ingen roll utan den glöder ändå.
Det enda som gör skillnad är att slå på halv eller helljus (narturligtvis lyser de inte eftersom huvudbrytaren är från), då slocknar den.

Från generatorn går en kabel till startmotorn, på samma plint går sen en kabel till +polen på batteriet och från det går en kabel till huvudbrytaren. Det är vad som finns i kedjan från generator till huvudströmbrytare, Jag tror på elektrisk vodoo snart.


Dra sladden till laddlampan på generatorn och se om det slocknar! (Och om den gör det, sätt en diod på den sladden)
Spontant låter det som läckström via generatorn, jag hade samma dilemma med min nya generator förra året, liknande symptom på ett sätt och det märktes på min genom att bilen inte alltid gick att stänga av om det inte var några storförbrukare på (som fläkt etc). Men jag gissar att med elektrisk vattenpump och annat har inte du det dilemmat.

Åh vad jag blir sugen på elsanering och att snygga till elen på din bil när jag ser bilderna
(Om jag var skadad innan så var nog inte förra vinterns elsanering på min bil bättre för diagnosen...)


super7 skrev:

Låter som ett klassiskt elfel


Undrar om man hade blivit långvarit på ett forum för franska eller italienska bilar med den kommentaren?
I like!

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Se7en: Westfield -03 Martini Edition
<<   1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 21, 22, 23   >>
296 besök senaste veckan (31273 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande