Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Intrax coilovers, anyone?
1 besök senaste veckan (948 totalt)
7-11
Stockholm
Här sen Jun 2004
Inlägg: 741


Trådstartare
Är det någon på detta kunniga forum som har erfarenhet av Intrax? I engelska TVR-kretsar snackas det en hel del om dessa som uppgradering mot standard, speciellt för track days. Men jag har inte mött någon i Sverige som använt Intrax. Alla tips och kommentarer mottages tacksamt. Pris/prestanda/tillgänglighet mm.

_________________
Fredrik Bolander --VVR--
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Är inte detta en av avknoppningarna till JRZ vill jag minnas.
Tre gubbar startade JRZ, blev osams och helt plötsligt fanns JRZ, Intrax och Moton som dämpartillverkare med typ samma filosofi, pris och målgrupp i ett litet litet land. Samtliga verkar koncentrera sig på USA som största marknad.

Själv har jag bara snuddat vid Moton och Jerome, grundaren, var väldigt trevlig och verkade påläst och kunnig om det han sysslade med. Går att vinna Le Mans med iaf och funkar även mkt bra i ETCC på Ekbloms och numera Priaux BMW.

Inte svar på Intraxfrågan...men...tja...du kanske fick ngt att fundera och söka vidare på.

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
7-11
Stockholm
Här sen Jun 2004
Inlägg: 741


Trådstartare
Andreas Lidström skrev:
Inte svar på Intraxfrågan...men...tja...du kanske fick ngt att fundera och söka vidare på.


Japp, jag får smurfa runt lite grann. Det lär finnas färdiga upgrade kits till min bil, men det är alltid bra med förstahandsinfo runt den här typen av produkter... Tack ändå! thumbs up

_________________
Fredrik Bolander --VVR--
Citera
Skruva banåkabil
Intrax coilovers, anyone?
1 besök senaste veckan (948 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande