| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Lämplig donator?
|
783 besök totalt |
|
Lämplig donator?
Har ju tänkt bygga en egen bil https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Sierrorna är väl populära för cobrabyggen? Volvo användes väl flitigt till den där.... den där... vad den nu hette. Andra förslag? _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
|
Har du tittat på Mazda RX-7 som donatorbil?
Kompakt motor möjliggör låg front, låg vikt på motorn Dessutom ganska billiga donatorbilar. _________________
Ny kulbil i garaget.
|
![]() |
Skruva banåkabil
Lämplig donator?
|
783 besök totalt |

