Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
KÖPES Bilar
KÖPES: Hyra av biltransport dubbfria vinterdäck (Tyskresa)
482 besök totalt
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289


Trådstartare
Hej,

Den som vill låna ut (i utbyte mot ex.vis ett betydande antal öl-flak ) eller hyra ut sitt biltransportsläp med dubbfria vinterdäck får gärna PM:a mig. Optimalt är ett släp som finns antingen i Stockholmsområdet eller i Marks kommun (inkl. Gbg eller Borås eller närliggande kommuner).

Färden går till norra Tyskland för att hämta ett speciellt fordon, inte för bankörning. Släpet behöver kunna lasta ca 600kg. Mao är ett lätt och litet (enaxkligt) släp bäst. Men man kan inte vara kräsen, alla släp är intressanta så länge de är skodda med dubbfria vinterdäck. (BE-behörighet finns).

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Jovani
Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003
Inlägg: 3368



Kolla med:
https://rejsa.nu/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=3114
Han har släp att hyra, hämtas i Torslanda

_________________
Johan Carlsson

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289


Trådstartare
@Johan: Tack för tips!

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10122



BTG skrev:
Hej,

Den som vill låna ut (i utbyte mot ex.vis ett betydande antal öl-flak ) eller hyra ut sitt biltransportsläp med dubbfria vinterdäck får gärna PM:a mig. Optimalt är ett släp som finns antingen i Stockholmsområdet eller i Marks kommun (inkl. Gbg eller Borås eller närliggande kommuner).

Färden går till norra Tyskland för att hämta ett speciellt fordon, inte för bankörning. Släpet behöver kunna lasta ca 600kg. Mao är ett lätt och litet (enaxkligt) släp bäst. Men man kan inte vara kräsen, alla släp är intressanta så länge de är skodda med dubbfria vinterdäck. (BE-behörighet finns).


Jag har i Lomma med 10" däck, så undantaget från vinterdäckskrav.

AOX83W.

Du kan komma förbi och ställa egna släpet med vinterdäck hos mig och ta mitt till tyskland om du vill.

_________________
Anders Hansson
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289


Trådstartare
sweanders skrev:
BTG skrev:
Hej,

Den som vill låna ut (i utbyte mot ex.vis ett betydande antal öl-flak ) eller hyra ut sitt biltransportsläp med dubbfria vinterdäck får gärna PM:a mig. Optimalt är ett släp som finns antingen i Stockholmsområdet eller i Marks kommun (inkl. Gbg eller Borås eller närliggande kommuner).

Färden går till norra Tyskland för att hämta ett speciellt fordon, inte för bankörning. Släpet behöver kunna lasta ca 600kg. Mao är ett lätt och litet (enaxkligt) släp bäst. Men man kan inte vara kräsen, alla släp är intressanta så länge de är skodda med dubbfria vinterdäck. (BE-behörighet finns).


Jag har i Lomma med 10" däck, så undantaget från vinterdäckskrav.

AOX83W.

Du kan komma förbi och ställa egna släpet med vinterdäck hos mig och ta mitt till tyskland om du vill.


Gud så schysst, tack! Jag återkommer om det blir en lösning.

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
KÖPES Bilar
KÖPES: Hyra av biltransport dubbfria vinterdäck (Tyskresa)
482 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande