Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Toyota EvoSupra 2020 - Ny huvudsponsor!
<<   1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12   >>
23 besök idag (34906 totalt)
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Dax för Rond 3 och 4 av Time Attack och denna går åker jag mot Karlskoga och då Gelleråsen.

Torsdag och Fredag:

Bilen var redo men denna gång var det dax att ta den med släp.
Lastade upp henne utan problem men det är inte mycket över båda på bredden och hur låg hon är.
Men upp gick hon:





Lånade mina föräldrars cherokee men redan vid 75-80km/h var släpet väldigt svajigt och otäck att köra även med kultryck på ca 100kg
Hjälper inte att ratten glappar heller men man tar det man har och sparar ihop till en Movano nästa säsong.

Men fram kom jag och lastade av henne.



Byggde även mitt lilla kontor och sovplats vilket funkade KANON hela helgen.



Gick ett par varv runt banan på kvällen för få lite känsla.



Fredagen började och här hade jag hjälp av Carl Winberg som skulle vara Förarcoach hela dagen.
Skulle inte regna förens eftermiddagen men banan är ju blöt med torkade upp innan Lunch.

Jag är en person som hatar regn och känns bara onödigt att åka ut för jag är så dålig i regn.
Men här hade jag inget val.
Måste säga att jag lärde mig så enormt mycket här!
Carl som förarcoach är riktigt bra och kommer bra överens om hur jag lär mig mest och jag får mest utav dagen.

Här önskade jag att det vore torrt för ville ju lära mig vara snabb på Lördag och Söndag.
Men fick lära mig både och, men blir lite rörigt för så mycket att ta in och hur man funkar ihop.

Väldigt nöjd med dagen och känslan att köra i regn är inte längre skräckinjagande men jag är fortfarande långt ifrån snabb.

Men i det stora hela supernöjd och vi ska ta det till Mantorp i början av nästa år för försöka slå Gehammars rekord!

Men däcken har nog gjort sitt efter regnet och nej inte optimalt för regn......
Jag har hört 4S ska vara bästa däcket i regn så måste köpa en uppsättning.
Något man ska tänka på i dimension?

Däcken var inte lämpad för körning i det vått men hade bara nya Pirelli Trofeo R liggandes.

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Lördagen är här!

Här kommer första tävlingsdagen och regnet rasade ner.
I i början av dagen lätt och andra halvan tungt.

Hade nu monterat nya Trofeo R



Ut på Varm-up och satan vad kalla Trofeo R är hala.
Jag gick in i första kurvan i 40-50km/h och var super försiktig men anti spinn gick in på alla 4a.

Här försökte jag få upp värme lite och följde allt jag fick lära mig under gårdagen.
Försökte pressa lite mera men bara kul att man överlevt haha

Ut på Q1 och gjorde 6st långsamma varv, inget märkvärdigt och slutade 8a
Min ända tanke var köra rätt linjer och bara nöta.
Hade inte någon tidtagning i bilen igång.

På Q2 hade det torkat upp lite och vågade gå på mera och slutade 7a.
Men inget speciellt mera än man hade full gas men tidiga växlingar hela rakan.



Men nu kommer vi till största problemet för mig i helgen och det var Livesändningen.
Q3 hoppades jag över för fokusera på sändningen, från att jag skulle hoppa in lite till att jag skulle hålla i sändningen helt plötsligt.

För 2 år sedan la jag ner en helgdag minst att läsa på förare, bilar och tider.
Göra dokument osv för kunna ha så mycket koll som möjligt.
Men man så gott det går och ville vara snäll och stötta nu när dom kommit igång med livesändningen igen.

Nu är det dax för Final.



Blev sent utbytt i sändningen och fick bokstavligt springa till bilen och kasta på mig allt för i sista sekund komma ut mellan bilarna jag skulle åka ut med.

Hade inte inte fullt på luft eller något från Q2 2-3h tidigare och iskalla däck så kom sist här men var bara ute för få sista poängen ifall jag inte skulle köra Knutstorp.

Men en sak är säker det går inte ha fokus på något annat sedan kasta sig och ha fokus på banan.
Vilken katastrof det blev.

Denna dag var nu klar men fått in många varv i kroppen i alla fall.

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Söndag Race Rapport



Nu gäller det, nu ska det sättas en riktigt bra tid!
Idag blir andra dagen jag någonsin kör Gelleråsen på torrt!

Så ut på Warm-up och bilen känns fruktansvärt bra.

Här sitter linjerna ganska bra direkt men hinner inte få upp fart i början av esset, snabba vänster och utgången på rakan.

Men döm om min förvåning att jag sätter:

1:12.630! Nytt PB men då det inte är under Q eller final inget officiellt PB

Men känner att jag har mycket mera att jobba på så drar ur lite luft ur däcken och bara går igenom bilen och allt ser bra ut.
Knappa timmen senare är det för Q1!

Går ut och värmer däcken i utgångskravet för sedan göra ett 80-85% varv för få in lite feeeling för hur bilen känner sig.
Man lämnar man ju plats redan första varvet men vissa ligger i röven på utvarvet vilket jag aldrig förstår.
Alltid förbjudet att köra om på utvarvet dessutom.

Gör ett par småmissar så 1:18 och 1:17 tider första två men känner att däcken inte riktigt svarat än.
Sedan bankar man 1:12.8 och en 1:12.9, men fortfarande lite småmissar på tidigare ställen som inbromsning i trösen, andra kurvan och ut på rakan.

Drar iväg ett kylvarv och sedan ut på attack igen.
Mycket tidigare och bättre inbromsning och kan bromsa in i kurvan för få till rotationen.

Samma sak i Ejes, kunde broms in i kurvan, får lite rotation och kunna gå på gas tidigare.
Oftast kommer jag lite för långt ut här och blir lite V

Det känns riktigt bra även om man missar lite på utgången på sista kurvan.

Sätter 1:12.101!! Helt fantastiskt. Jag blir så otroligt glad och lite förvånad.
Hamnar då 3a i Q1 (2a i serien)


Så otroligt nöjd och känner fortfarande att jag bara testar mig fram överallt.



Q2 närmare sig, jag börjar bli lite pirrig.
Det går bra nu liksom.

Gör likadant här fast nu när däck och lufttryck är lite mera med i matchen så går jag på hårdare.

1:16.7 sedan attack
1:14.4
1:13.9

Här känns däcken fortfarande riktigt bra, ingen överhettning alls men tempen ute är inte mera än 18 grader.

Laddar på fullt och får allt stämma riktigt bra förutom utgången ur sista kurvan i början.
Men varvet känns fortfarande 95%.
Balansen mellan för mycket attack och smoothie finns fortarande.

Så var övertygad på ett 1:11.999 som var mitt stora mål idag.
Men kommer in och bästa tid 1:12.081!
Fortfarande ytterligare ett nytt PB och JAG VINNER Q2!!
Min första Q vinst.

Många andra upplevt banan som halare i Q2 än tidigare på dagen och syns även på tiderna då jag hade nära 3 tiondelar till 2an.

Såg även optimalt varv på 1:11.69 och det vara bara pga en bättre utgång på start/mål.
Missar att gå på gas
I slutet av Q2 börjar lite av understyrningen kännas med men 1/5 senast i Mantorp



Men här börjar en ShitShow utan sin like.

Efter Q2 var det dax för Lunch men samtidigt ett mediavarv.
Samtidigt började Livesändningarna.
Och precis då kommer sekretariatet och säger att jag har blivit anmäld för att ha för lätt bil för mina däck.
Det är det första jag hör, sedan kommer lite olika förklaringar osv.
Sedan nämns upplysning och dom vill kolla på det.

Jag har ändå varit på besiktning och Park Ferme innan men vet också att jag är på gränsen.
Varit på 4x besiktningar under säsongen och ingen vågar på plats och Mantorp bad jag om det men var bara jag så tog inte fram det bara för mig.

Problemet att jag ska vara på 3 platser samtidigt.
Vi skulle då ta invägningen efter finalen och sekretariatet får ta bilen och jag köra livesändningen.

Blev ombedd att skippa Q3 för livesändningens skull men icke.
Q3 blev en katastrof för fick inte upp trycket eller värmen i däcken.
Hade 100 saker i huvudet + kommit ner från livesändningen.

Nu ändrades Park Ferme och dom skulle ta in bilen innan Finalen.
Fick en helt förståelig anledning.
Då bilen sjöng lite för högt så satte jag på mina extra ljuddämpare bak.
Han inte ens skruva åt dom utan tänkte jag fick göra det efteråt.

Bara få väga den och se så den är godkänd.
1kg för lätt och jag skulle bli diskad och tiderna strukna.

Fick vänta lite innan besiktningsmannen kom, tog ett tag och väga sedan gå bort till sekretariatet för dom skulle räkna på det.
Dom räkna 3ggr för få det rätt.

Som tur var hade jag räknat på BIL + 52kg för tanken istället för BIL +75kg förare.
Vilket ger nu ungefär 28kg tillgodo och hade man räknat som mig så hade jag nog legat precis på gränsen ändå.

Men nu ingen fara alls och fick även ta bort dämparna bak och skulle inte bli svartflaggad för det i SuperLap

Tog bort dämparna men han inte kolla däcken eller fylla på luft inför finalen.

Gick ut på finalen men bilen var katastrof, inget fäste alls och bilen rörde sig mycket fast jag försökte allt jag kunde för värma däcken på uppvärmningsvarvet.

Med ett 1:20 varv som kylvarv hade jag 1.9 fram och 2.0bak.
När jag gick på attack så max 1.8 runt om.

KATASTROF!!!
Varit en sak om jag körde av banan men att missa podiumchansen pga Lägga tid på livesändningen och Park Ferme är inte kul

Jag är inte oftast arg på riktigt men att gå upp och avsluta sista timmen live var inte ens tal om.

Alla ur sekretariatet var SUPER PROFESSIONELLA och väldigt sakliga.
Kan inte fått bättre bemötande där.

En väldigt tråkig och dyr läxa att man kan inte vara alla till lags.

Dock har jag lärt mig massor denna helg, mera än någon annan i min karriär.
Tusen tack till Carl Winberg!
Bilen och jag har mycket mera än denna helg att ge så mera träning och delar för mera Camber fram och en Splitter är på G så har vi en låg 1:11.

Tack för ni tog er tid att läsa.

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41540

Forumägare
Forumägare

Tack för trevlig läsning, jävlar det börjar gå fort nu thumbs up (kommer det en logg? Vore skitskoj o se för mig som ligger ett helt gäng sekunder efter i Porschen )

Synd med allt som pajade fokus på tävlandet.

_________________
Magnus Thomé
Citera
TPR
Göteborg/Nödinge
Här sen Feb 2005
Inlägg: 2479



Vet inte om jag missförstod, men du skruvade alltså på extra dämpare innan vägningen?
Kan inte ert reglemente men hos oss (SPVM) så vägs bilen direkt när man kommer av banan.

_________________
T h o m a s P i h l

Mazda MX-5 Miata -99
#78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C
Fd ERCup #98 - Caran Racing
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
TPR skrev:
Vet inte om jag missförstod, men du skruvade alltså på extra dämpare innan vägningen?
Kan inte ert reglemente men hos oss (SPVM) så vägs bilen direkt när man kommer av banan.


Detta blev ju lite speciellt pga livesändningen.
Första gången samma dag så kollades däck m.m. Men vägdes inte detta var direkt efter Q

Dom extra ljuddämparna jag har är något som brukar sitta på bilen med.

Nu kommer jag kräva vägning på varje tävling nästa år så jag inte råkar ha 1-2kg för lite.
Sedan att jag väger 20-50kg tyngre som förare än dom andra är något som jag måste göra något åt nästa år 😅

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Tack för trevlig läsning, jävlar det börjar gå fort nu thumbs up (kommer det en logg? Vore skitskoj o se för mig som ligger ett helt gäng sekunder efter i Porschen )

Synd med allt som pajade fokus på tävlandet.


Tusen tack, otroligt tacksamt att höra.

Ska försöka göra ett i videoformat med.
Känns som det bara är jag som går in i detaljerna men glömmer en del så ska skriva på kvällen alla upplevelser under dagen.

Logg kommer men kan maila den till dig så länge.
Vart ska jag maila?

Hoppas på Fint väder 18sep och försöka få ner lite tid på Mantorp med.
Du ska inte dit då?

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41540

Forumägare
Forumägare

Kanske Mantorp den 20e, får se. Ingen brådska med loggen, kikar när du får upp den här thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Kanske Mantorp den 20e, får se. Ingen brådska med loggen, kikar när du får upp den här thumbs up


Jag såg den med men 2.000kr dyrare än måndagen så det har jag inte råd med.

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Muccen

Här sen Dec 2016
Inlägg: 93



Att bli anmäld måste ju ändå ses som något posetivt? ..

Någon är alltså rädd för dig som motståndare .. skulle va kul att veta vem som är feg och inte frågar dig rakt ut och ber om vägning "privat" istället om man tror det fuskas

_________________
Erik Johansson
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 7732



Sossigt att begära vägning, speciellt när den riktiga vikten när du kör troligen är högre än dem andras pga god mat 😁

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Muccen skrev:
Att bli anmäld måste ju ändå ses som något posetivt? ..

Någon är alltså rädd för dig som motståndare .. skulle va kul att veta vem som är feg och inte frågar dig rakt ut och ber om vägning "privat" istället om man tror det fuskas


Ja det tycker jag allt.
Men samtidigt nu när jag var så snabb på Gelleråsen och slog alla tider ganska bra på Mantorp ett par veckor efter tävlingen så får man ju lite ögon på sig och framförallt se till att allt är som det ska för min egen del.

Nya splittern kommer jag få kapa 1cm minst i hörnen för dom sticker ut lite.
Inte superkul när den kostar 20k

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
erikjakan skrev:
Sossigt att begära vägning, speciellt när den riktiga vikten när du kör troligen är högre än dem andras pga god mat 😁


Men det måste vara slut på all god mat nu
Det är 40kg övervikt just nu och 9mån kvar till första tävlingen haha

Risken att en ny anmälan på Knutstorp skulle komma så ska ha allt 110% godkänt.

Även om Knutstorp inte kommer vara någon podium för mig där.

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3061



Om du kör med lite Bensin i tanken vid invägning får du större marginal, eftersom dom räknar med fel densitet på bensin.

Bra kämpat iaf, synd att livesändningen blev lite besvärlig att hinna med, dom är kul för oss som inte kunde komma å köra iaf

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Cédric skrev:
Om du kör med lite Bensin i tanken vid invägning får du större marginal, eftersom dom räknar med fel densitet på bensin.

Bra kämpat iaf, synd att livesändningen blev lite besvärlig att hinna med, dom är kul för oss som inte kunde komma å köra iaf


Men gör jag invägning med full tank varje tävling så ska allt vara lungt.
Min akilleshäl är vikten.

Men ta bort 20-30kg och ta bort 40mm däck är inte värt det.
Tar jag bort 50kg så absolut.

Livesändningarna är skitkul men går bara inte göra allt.
Dock så kanske man kan följa min bil Live snart.

Sedan även en kamera monterad i Knutstorp bara för livesändningen med.

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Lite bilder från Gelleråsen:











_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Då jag inte slåss längre om 3e platsen i serien efter missen i Gelleråsen så valde jag
avsluta årets säsong på Mantorp Park och deras Track Day Monday.

Kommer berätta denna dag i 2 version.
Vi börjar med jaga varvtid och andra säkerhetsbristerna under dagen.

Bilen var klar dagen innan med lite justering av chassi som jag fick tips av från en som tidigare jobbat med STCC som chassi Ingenjör.

Åker dit på morgonen och tar vägen genom skogen och 40min senare är man där.
Även om jag var där 08:10 så var det väldigt lite folk och jag hoppades att det skulle fortsätta så.

Men icke, det kom mer och mera men samtidigt otroligt kul att det är så många som gillar detta.

Målet med dagen är att klå tidigare PB på 1:25.96



Förarmöte och här delas det bara in i 2 grupper och 30min pass, och jag förstod inte varför men fick till svar att det var så få bilar
Det är ju inte därför man delar in det i flera grupper men vi tar det andra versionen.

Går ut på liten uppvärmnings runda, kollar hur bilen känns osv.
Mäktigt imponerad att bilen kändes lugnare och mera följsam än tidigare och dom små justeringarna gjorde en hel del.(bl.a sänka returen)

Nu var det dax att öka tempot lite.
Ut bland havet av bilar, oj tänkte jag för får jag ett fritt varv här så skulle man bli glad.
Men blandar man en original S40 och en Mclaren 720 eller jag som var betydligt snabbare och allt däremellan så blir det kaos!
Med trafik stannade jag på 1:26.61 och endast 0.65 från PB

I loggen var det betydligt roligare info.
Sektor 1 till 3 var PB och endast Sector 4 som missades med 1 sekund pga kraftig trafik.

Så här kändes det riktigt bra!
Ut en gång till innan lunch men även efter en nära incident och massor trafik så fanns det inte mycket man kunde göra än få det bra i vissa sektorer.

Käkade en riktigt bra Nudlar - kyckling med jordnötssås vid City Gross.
Kan starkt rekommenderas, helt oroligt att jag inte testat det innan!

Laddade med full tank igen och nu äntligen delade dom in bilarna i 3 grupper.
Så jag tog snabbaste gruppen.
Nu var det betydligt mindre bilar även om GT3RS och 2 andra Porschar som jag var tvungen att trixa mig om efter första attackvarvet förstördes.
Så drog ner farten efter krönet, T2 för ladda för start och mål!
Porscharna som var i röven försvann gradvis bakom mig.

Första kurvan sattes perfekt och V-min på 4km/h snabbare än tidigare.
In i Parisen där det hela tiden understyr och får inte riktigt den där rotationen som jag vill ha, men det ska lösas till nästa år.

Får jobba med understyrningen även i snabba högern och tappar alltid lite där mot vad som är möjligt och tappar 3-4km/h
Men fortfarande riktigt bra men gör en liten miss in i chikanen så liten väntan gå på gas.
Så tappar 2.4 tiondelar på dom 2 sakerna.

Här gör jag en säker inbromsning på 140m och borde våga gå ner till 120m för tjäna någon tiondel men det får man se nästa år vad man kan tjäna där för det har jag inte testat.

Runt Mjölby går den faktiskt riktigt fint och får lite mera rotation så kan gå på gas riktigt bra vilket gör så stor skillnad över krönet!



Dax att ta fram bollarna och våga ha hastigheten i snabba vänstern.
ett V-min på 141km/h måste jag ändå säga att det är helt klart godkänt men snabbaste under dagen 143km/h.
Men ni se också jag får lite problem att fin bilen för inbromsningen.
I F2 har dom satt upp koner vid curbsen så kan inte gå in 100 där.
Men får runt den fint och kan dra på tidigt.



Sista kurvan som man tagit flera 100ggr men känns aldrig rätt haha
Men inga konstigheter och går i mål på

1:25.28!!!!

Den känslan var obeskrivlig, kollade så många ggr så det stod 1:25 och inte 1:26 haha
Åkte in och mina händer skakade och leendet på läpparna gick från öra till öra haha

Kollar då loggen att misstaget kostade mig en 1:25.04 tid men inget att hänga läpp för utan nästa år är det mitten 1:24or som gäller.



Perfekt avslutning på året och målet att slå Gehammars Rekord officiellt nästa år kommer närmare.
Kollar man även snabbare bilar i Pro Street och Pro med 150-200hk mera än mig och liknande vikt som ligger 1.5-2sek snabbare än mig handlar ju i stort sätt bara om rakorna.
Kurvhastigheten kan jag inte ligga mycket bakom.

Helt plötsligt utan förvarning så öppnades himlen 10min efter jag åkte in.
Sedan försvann det mesta grepp hela eftermiddagen så ägnade mig åt att skjutsa runt lite folk och hjälpa till med tips om banan och däck.
Väldigt väldigt uppskattat vilken var riktigt kul!

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Säsongen har tagit sitt slut och bilen ställa av om 1 vecka.

Fick dock en del från Verus Engineering levererat av JRM Racing.
Tar bort ljuddämparen vid luftfiltret.
Inte nog med det den ger mera plats och faktiskt 340gr viktminskning









_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Årets Race Livery är nu borta och dax sätta upp målen för nästkommande 2år.





Jag har nu fått en hel del erfarenhet och byggt en bra bas.
Känner nu att jag måste lägga ribban högt och få in rätt "Mindset"

Ta första pallplatsen
Ta första Vinsten
Slå rekordet på Mantorp Park i Challenge idag 1.24:714

Och i det stora hela ta serievinsten i Challenge.

Så för att ta mig dit så kommer jag behöva lite uppgraderingar.
Problemet med bilen har framförallt varit understyrning.

Verus Engineering har designat en Splitter för Challenge åt mig.
Så där kommer det vara väldig stort skillnad mot idag.

Sedan Millway topplagringar och eventuellt Millway Exentriska bussningar.
Allt för få mera Camber.

Men dessa 2 kommer jag få betydligt bättre framvagn och kan då öka greppet bak
som jag tyvärr fått ta bort lite av för få balans.

Kommer även göra lite mera aerodynamisk förbättringar i hjulhus och backspeglarna.

Ett annat stort problem varit kylningen, kommer göra ytterligare förbättringar där med antingen nya kylare eller nytt insug/intercooler.

Så nya däck, lättare förare med lite mera erfarenhet så ska jag ta mitt (inofficiellt) PB på 1:25.280 ner till 1.24:700 minst.

Jag laddar stort för nästa år!



_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare
Lite provet kommit in för nästa år.

Brodyr och vanligt tryck.
Sponsorer ska på senare.


_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760


Trådstartare



2st serier nästa år Mantorp och Gelleråsen.
Behöver lite ekonomi för göra det riktigt bra men oavsett så ska jag göra det, har nu all teknik för det.

Saknas så mycket sådant i Sverige

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Toyota EvoSupra 2020 - Ny huvudsponsor!
<<   1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12   >>
23 besök idag (34906 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande