Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1730 besök totalt |
tror kristianAE86 har nåt sånt arrangemang i sin Toyota Starlet eller vad det nu var för någon modell
![]() ![]() Det var det här jag tänkte på... fast nu verkar inte bilderna funka.. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php |
||
jups dte var jag & många på rejsa var MKT hjälpsamma med att förklara för mi hur jag skulle gå till väga.
bla var det en som postade bilder på sin hydrauliska handbroms i en Volvo orginal rallybil. byggd av en huvudbromscylinder från just en 240. denjag byggde gick tyvärr sönder.... då packnigarna var kassa.... men har nu en ny som skall appliceras inom kort. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Volvo original för iof inte ha hydralisk handbroms, vad hette killen? ![]() Jag har hydralisk handbroms i min. Det är en vanlig bromscylinder där staven till kolven sitter i handbromsspaken helt enkelt. Ett rör som går bak till den cylindern, sen vidare till ett T-kors och ut till var sitt bakhjul. Jag kan ta bilder om jag kommer ihåg imorron, annars har jag nog ivartfall nån hemma i datorn. Men bilprovning har vissa åsikter? _________________ Daniel Steiner |
||
gör som jag tänker göra... massa skit i bilen & sedn en tröja över halva handbromsspaken *L* _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
![]() Tar du en sväng förbi mitt garage så kan vi garanterat fylla din bil med skit! ![]() SBB har man ju goda erfarenheter av ![]() |
||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1730 besök totalt |