Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Driftstörningar från och till
298 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Brandväggen hade en större mjukvaruuppdatering för inte så länge sedan och sen dess så har den varit väldigt instabil tyvärr. Jag har försökt hitta vad den står på näsan för men det är inte löst än. Så ibland så kommer man inte åt Rejsa för att Brandväggen har fått spelet och ibland så kommer man inte åt Rejsa för att jag håller på med grejerna. Sorry.

_________________
Magnus Thomé
Citera
David E
Adenau, AW
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1134



Magnus Thomé skrev:
Brandväggen hade en större mjukvaruuppdatering för inte så länge sedan och sen dess så har den varit väldigt instabil tyvärr. Jag har försökt hitta vad den står på näsan för men det är inte löst än. Så ibland så kommer man inte åt Rejsa för att Brandväggen har fått spelet och ibland så kommer man inte åt Rejsa för att jag håller på med grejerna. Sorry.



Vissa saker tar väldigt lång tid att ladda idag. Vissa går inte alls.
Tysk isp.


Secure Connection Failed

An error occurred during a connection to rejsa.nu. PR_CONNECT_RESET_ERROR

_________________
Mvh David Ek lu nd

BTG 7,16.9 TD

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Om du har möjlighet kan du testa att tömma browserns cache och/eller testa från en annan mobil/dator eller annan browser?

Några fler som haft problem idag?

_________________
Magnus Thomé
Citera
David E
Adenau, AW
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1134



Magnus Thomé skrev:
Om du har möjlighet kan du testa att tömma browserns cache och/eller testa från en annan mobil/dator eller annan browser?

Några fler som haft problem idag?


Jag provade både firefox och chrome med samma resultat. Något rappare på iphone men där var jag inte inloggad.
Det jag upplevde tog tid var att ladda grafiska symboler som tex. citera-knappen och smilies till vänster om textrutan där jag nu skriver. Även bilder segade och att ladda upp bilder gick inte.
Dvs. själva forumet laddade, men sedan stod det och väntade på att ladda de sista delana typ symboler etc.
Nu är allt blixtsnabbt igen med samma burk och browser.

_________________
Mvh David Ek lu nd

BTG 7,16.9 TD

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Tack för info! Säg till om det händer igen thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
Foruminfo/frågor
Driftstörningar från och till
298 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande