Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Toyota GR Yaris 2022 - TimeAttackNU FINAL Ring Knutstorp
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
39 besök senaste veckan (17167 totalt)
s60racing
Strängnäs
Här sen Aug 2017
Inlägg: 5



s60racing skrev:
Det är lätt att förstöra skivor, koka vätska i oken osv genom att inte kyla av nog efter körpass. Det kan krävas mer än ett varv och i ett tempo som ger så högt luftflöde som möjligt med så lite hård bromsning som möjligt. Jag skulle säga max ca 15-20 sek off från ett attack varv på Gelleråsen som tempo anvisning.

Håller tummarna för att det löser sig för dig med dina åtgärder.
Jag ska ta ut min GR på bana först nu i sommar. Så jag har ingen egen erfarenhet av bromsarna på den än. Tänkte köra org beläggen och hade inte tänkte bygga på org. "bromskylning", men blev lite osäker nu när jag läst dina, och en del andras, problem.

Måste få tag på såna där värmeklistermärken och testa det på mina bilar. Det var intressant


Kom på direkt efter att jag postat att jag kunde ju kolla dina tider från TA på Gelleråsen.
Du ser ut att hålla det tempot jag föreslog för kylvarven redan

_________________
Per Sandberg
Toyota MR-2 Spyder - https://instagram.com/mr.2.spyder/
Volvo S60 Challenge - https://instagram.com/s60racing/
Toyota GR Yaris - Bruksbil
Citera
zmicke
Köping
Här sen Dec 2016
Inlägg: 329



Tänk på att när man kör riktiga rallydubb, så isblästras hela bilen ordentligt.

Det är mycket roligare med riktiga däck när det driver på ordentligt.

_________________
Mikael Persson M3 E46 Competition 2006
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
s60racing skrev:
s60racing skrev:
Det är lätt att förstöra skivor, koka vätska i oken osv genom att inte kyla av nog efter körpass. Det kan krävas mer än ett varv och i ett tempo som ger så högt luftflöde som möjligt med så lite hård bromsning som möjligt. Jag skulle säga max ca 15-20 sek off från ett attack varv på Gelleråsen som tempo anvisning.

Håller tummarna för att det löser sig för dig med dina åtgärder.
Jag ska ta ut min GR på bana först nu i sommar. Så jag har ingen egen erfarenhet av bromsarna på den än. Tänkte köra org beläggen och hade inte tänkte bygga på org. "bromskylning", men blev lite osäker nu när jag läst dina, och en del andras, problem.

Måste få tag på såna där värmeklistermärken och testa det på mina bilar. Det var intressant


Kom på direkt efter att jag postat att jag kunde ju kolla dina tider från TA på Gelleråsen.
Du ser ut att hålla det tempot jag föreslog för kylvarven redan




Bra det, bara försöka med mer kyl modifikationer.




zmicke skrev:
Tänk på att när man kör riktiga rallydubb, så isblästras hela bilen ordentligt.

Det är mycket roligare med riktiga däck när det driver på ordentligt.



Yes, ser fram emot lite mer grepp.

_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Börjar snart bli dags för säsongs start. Tänkt byta lite oljor mm så allt är på topp inför säsongs starten. Börjar med bak diffen:


_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Doggelol
Gävle
Här sen Nov 2017
Inlägg: 130



Gjorde detta på min i höstas jag med, men körde med motul gear 300w i låda/fördelningslåda/diff då toyota inte kunde få tag på olja.

Lyckades äntligen få tag på toyotas originalolja nu, då jag inte gillar känslan i växellådan med motul oljan. Ingen tvekan om att den är bra, men den blev lite trögväxlad när oljan är kall.


Fick dock bara hem olja för växellådan, och fördelningslådan - Läst lite på nätet att det ska funka fint med toyotas LT-olja även i diffen bak, eftersom det egentligen inte finns någon anledning att köra en LX-olja (med lsd-tillsatser) då det är en torsen diff. Vad tror du? Vet inte om man vill chansa, annars är det väl bara åka och köpa en liter

_________________
D¤ugla5 L1ndbl¤m
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Doggelol skrev:
Gjorde detta på min i höstas jag med, men körde med motul gear 300w i låda/fördelningslåda/diff då toyota inte kunde få tag på olja.

Lyckades äntligen få tag på toyotas originalolja nu, då jag inte gillar känslan i växellådan med motul oljan. Ingen tvekan om att den är bra, men den blev lite trögväxlad när oljan är kall.


Fick dock bara hem olja för växellådan, och fördelningslådan - Läst lite på nätet att det ska funka fint med toyotas LT-olja även i diffen bak, eftersom det egentligen inte finns någon anledning att köra en LX-olja (med lsd-tillsatser) då det är en torsen diff. Vad tror du? Vet inte om man vill chansa, annars är det väl bara åka och köpa en liter


Ska göra alla oljor över påsk jag med. Jag tycker det känns bäst att köra enligt Toyotas spec. Som jag förstår det delar kopplingspaketet bak olja med bak-diffen, och det är anledningen till LX-oljan. Själva diffen behöver det inte LX-oljan men kopplingen innan diffen behöver den.

_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Doggelol
Gävle
Här sen Nov 2017
Inlägg: 130



Micke_B_1981 skrev:

Ska göra alla oljor över påsk jag med. Jag tycker det känns bäst att köra enligt Toyotas spec. Som jag förstår det delar kopplingspaketet bak olja med bak-diffen, och det är anledningen till LX-oljan. Själva diffen behöver det inte LX-oljan men kopplingen innan diffen behöver den.


Ja det är den infon jag hittat med - Men efter att ha läst igenom lite forumtrådar hittade jag info på att själva "lamellpaketet" som kontrollerar fyrhjulsdriften är helt separat, och delar inte olja med diffen.

Finns bilder från när de på Fensport i storbrittanien har plockat isär och kollat: https://www.gr-yaris.co.uk/threads/gr-yaris-itcc-unit-diff-oil-thread- . . . .



Jag var in till Toyota nu efter lunchen, och bad en av killarna som hjälpt mig innan kolla upp det, och han får inte fram att det ska vara LX olja i diffen nånstans. Han kan bara se att det ska vara LT olja i både fördelningslåda och diff - Enda infon jag hittar i forumtrådarna är ju mer än 2 år gammal nu, så vet inte vilka man ska lita på.

Men ja, eftersom bakdiffen inte delar olja med lamellpaketet till 4hjulskontrollern, borde det inte finnas någon anledning alls att köra med en olja gjord för lamelldiffar, utan det borde funka ypperligt med LT oljan?

Edit: Mailade både Toyota sverige och Fensport nu och se om de kan ge mig ett 100%igt svar på om det är OK att köra LT oljan även i bakdiffen!

Edit 2: Sorry för trådkapningen - Men ja det verkar vara korrekt att det skall vara LX olja - Jag köpte en prenumeration till toyotas handböcker för 40kr, och lyckades hitta info att det ska mycket riktigt vara LX olja, trots att det inte är några lameller där. Jag ringde min tekniker på Toyota, och han får upp samma vy, men han kan inte se att det står LX på deras dator.

Men ja, en liter LX olja beställd nu, så klarar man sig 2 byten för diffen också thumbs up


_________________
D¤ugla5 L1ndbl¤m
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Yes. I Toyotas verkstads manual för GR Yaris står det:

"If there is not enough oil, inspect for oil leaks and fill the differential carrier assembly with Toyota genuine differential gear oil LX SAE 75W-85 API GL-5 or equivalent."

Så jag kör LX. Better safe than sorry.

_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Doggelol
Gävle
Här sen Nov 2017
Inlägg: 130



Ja näe helt korrekt! Med all info jag hittat nu så ska det vara LX också. Blev uppringd av toyota gävle igen efter jag gett dem den infon, och tydligen hade de LX-oljan på hyllan hemma. Så blir att åka dit och byta en av flaskorna LT mot en LX!

_________________
D¤ugla5 L1ndbl¤m
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Nu var det dags för en liten race rapport igen. Kör TimeattackNU serien med Yarisen i sommar. I helgen har det varit round 2 på Mantorp Park. Jag kör i CLUB klassen.

Mycket göra senaste tiden men har hunnit med köra lite i varje fall. Tog tredje platsen på Kinnekulle ring i round 1 tidigare i sommar. Kändes riktigt fint helst efter en hård fight om platsen.

Nu i helgen blev det ytterligare en 3:e plats och ytterligare en hård fajt. Jag var där hela "helgen" och nötte med min proffs-mek (stort tack). Torsdag var träning, fredag var King of Mantorp och lördag round 2 i TimeattackNU serien.

Torsdag.
Började lite försiktigt eftersom det var länge sedan jag körde på Mantorp och har alltid haft svårt för den banan. Har också ställt lite toe out bak på bilen, 1mm per sida, som jag inte kört på bana tidigare så detta var också en första test av det. Kom rätt snabbt in i ett flyt och bättrade mig heat för heat. Slutade på en 1.32.77 som bäst i sista heatet. Rätt nöjd med den tiden då det snabbaset jag kört tidigare var 1.31.99 med en M2 Comp (dock inte optimala förhållanden då).

Fredag - King of Mantorp
Första kvalet kom det lite regn. SkitKUL! Jag körde AR-1, men Yarisen i Trackmode (Kör alltid sport med grepp och Trackmode när det är lite halt. Allt AV och rev-match på) var riktigt rolig. Lekte både med understyrning, efter parisen och överstyrning i högern efter långa rakan. Riktigt kul. Dock är reglerna lite konstiga i King of Mantorp när man kör i CLUB. Vanligtvis har vi ett relativt jämt startfält. Men flera valde från Challenge klassen att "gå ned en klass", vilket dom får om dom kör gatdäck. Men dom är har så pass mycket snabbare biler att dom var nere på 1:26 tider och kör med oss som låg runt 1:31, 1:32 tider. Kändes lite skevt. Men jag var mest där för att öva inför Lördag, vilket jag gjorde och förbättrade mig ytterligare ned till 1:32:03. Nu var en 31:a nära.

Lördag - Round 2 TimeattackNU
Riktigt spännande dag. Satta en 1:32:05 med trafik i första kvalet. Så nära! Sedan i dom andra kvalen så låg jag en halv sekund fel hela tiden. Fasen. Men tiden från första kvalet räckte för att starta 4:a i finalen. Kände att om jag kom ned på 31 fanns det nog chans på pallen. Men det var många som kunde köra 31 tider så det skulle vara jämt. Efter mitt ut varv så provade jag två attackvarv, men kon inte under 32. Körde två kylvarv och attack igen nu 3 i rad, fortfarande inte under 32. Fasen det går inte tänkte jag. Men kollade klockan 5 min kvar. OK. Jag kör 2 kyl och sedan järnet!. Det funkade! Och jag satte en 1:31:46 på sista varvet! Och tog 3:d platsen. Fasen vad skönt. Tog pallen, nytt PB, sista varvet, perfekt avslut.

Det officiella tiden blev 1:31:471 (1:31:46 är tiden i RaceChrono med en 25hz RaceBox mini GPS). Men det var jämt. 4:an satte 1:31:836 och 5:an 1:31:991 (också en GY Yaris med AR-1).


Hur känns toe out bak då? Jo det blir lite mer rotation i kurvorna vilket behövs för att motverka understyrning vilket är bra. Det jag var orolig för var att baken skulle vandra förbi mig vid hård inbromsning, typ rakan Mantorp. Visst lite kunde den röra sig. Men det var lätt att parera så det kändes inte farligt. Men jag har bara 1mm toe out per sidan, finns dom som kör mer. För mig tycker jag 1mm var lagomt. Så det får vara kvar.


Vi tog plats under tak:


Har 3D print:at center "CAPS" med kolfiber look i högtemp PLA. Funkade fint och "CabonFiba":


Någon försöker övertyga mig om att Timeattack appen (som jag utvecklar) borde finnas för Android. Jag är mer av åsikten att han borde skaffa en riktig telefon


I kön:


FET evo:


Kanske den snyggaste GR Yaris wrap jag sett:


Bucklan:

_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 7732



Micke_B_1981 skrev:
Någon försöker övertyga mig om att Timeattack appen (som jag utvecklar) borde finnas för Android. Jag är mer av åsikten att han borde skaffa en riktig telefon


Shots fired, det är bara NPCs som har Ifån. 😁

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
zmicke
Köping
Här sen Dec 2016
Inlägg: 329



Grattis

_________________
Mikael Persson M3 E46 Competition 2006
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
erikjakan skrev:
Micke_B_1981 skrev:
Någon försöker övertyga mig om att Timeattack appen (som jag utvecklar) borde finnas för Android. Jag är mer av åsikten att han borde skaffa en riktig telefon


Shots fired, det är bara NPCs som har Ifån. 😁


Eller hur 😜

zmicke skrev:
Grattis

Tack 🙏


Varvet från finalen:


_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
gtBen
Mönsterås
Här sen Jul 2008
Inlägg: 271



Grattis, bra jobbat

_________________
Bengt Gson Nilsson
GR Yaris -21 ...gottgry
924S -86 ...Esset
911 -74 ...gul
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009
Inlägg: 760



Micke_B_1981 skrev:


Någon försöker övertyga mig om att Timeattack appen (som jag utvecklar) borde finnas för Android. Jag är mer av åsikten att han borde skaffa en riktig telefon



100% på den.
Finns en sådan enkel lösning

Grymt kört och otroligt kul att det går så bra framåt.
Ett steg i taget.

Antar du kommer till Gelleråsen?

_________________
Mumba Svensson
Instagram: Life of Time Attack
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
gtBen skrev:
Grattis, bra jobbat


Tackar 🙏

Mumba skrev:
Micke_B_1981 skrev:


Någon försöker övertyga mig om att Timeattack appen (som jag utvecklar) borde finnas för Android. Jag är mer av åsikten att han borde skaffa en riktig telefon



100% på den.
Finns en sådan enkel lösning

Grymt kört och otroligt kul att det går så bra framåt.
Ett steg i taget.

Antar du kommer till Gelleråsen?



Tack, jo riktigt kul med framsteg. Finns så mycket lära, känner mig som en svamp på banan 😅

Yes jag kör hela serien.

_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Fått lite fina bilder på bilen från TimeattackNU:














Tänk vad glad man blir av att komma 3:a 😅

_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Blev en testdag på Mantorp i veckan. Fantastiskt kul event. Trevligt och mycket köra. Lyckades putsa mitt PB en aning ned till 1:31:30. Optimala låg på 1:30:82, så det fanns 30 tider i bilen. Men ändå rätt nöjd. Känns som det lossnat lite på Mantorp denna sommar.

Nästa stop blir nu Kullen med GRC 13/8 och sedan TimeattackNU i slutet på Augusti på Gelleråsen.





Olika bilar men med väldigt lika varvtider.



Nytt PB. Original effekt och 235 AR-1 square.

_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Testdag Fredag - Blandat väder
Nya 235 AR-1 och nya Endless N39S klossar hade monterats inför denna helg. Vädret var lite blandat och mest blött under testdagen. Aningen halt på nya däck i regn men det blev bättre och bättre. Efter något heat blev det äntligen lite uppehåll och jag lyckades sätta en 1:15.62, detta visade sig bli min bästa tid för hela helgen. Lite synd den sattes utanför tävlingen bara, men 1 sec snabbare än vad jag körde Yaris:en förra sommaren så helt ok. Även om jag hade hoppats på några 14 tider. Men mitt optimala låg på 1:15.58, så med mina spår fanns det inte så mycket mer hämta den dagen.



Rond 3 Lördag - Regn
Regn hela dagen. Fasen vad kul Uppvärmningsheatet var riktigt kul. Körde blandat Club + Challenge och jag "körde om" många snabbare bilar / förare. Dom kanske bara kände sig för i regnet, vad vet jag. Men jag kände mig lite snabb

Provade också PS4S däcken i regnet. Gillade inte dom alls. Trots regn tyckte jag att jag hade bättre känsla i mina AR-1. Och tiderna visade att dom också vara snabbare.

4WD var helt klart en fördel i regnet och jag lyckades ta 2:a platsen i finalen. Han som vann körde dock bakhjulsdrift och R-däck, imponerande. Han körde Yokohama AD052. Många pratar gott om dom däcken, men dom är inte gratis precis.

Många från Club GO (gat däck och lite mindre effekt än i Club) klassen körde också riktigt bra i regnet. Riktigt kul att se.

Min snabbaste tid i regnet var 1:26.1 i finalen.


Rond 4 Söndag - Uppehåll och super laps final

Trots uppehåll hittade jag ingen fart alls. Låg på mid-16 tider hela dagen. Men kom aldrig ned på 15 igen. Kvalade till en 6:e plats. Tråkigt missa Top 5 super laps finalen tänkte jag, men en förare som hade kvalat bättre än mig lämnade walk-over pga av att hans bromsar hade gett upp. Så jag fick köra finalen. Kul! Som 5:a var jag först ut. Ett uppvärmningsvarv och sedan sätta ett snabbt varv. Riktigt kul. Jag har altid kämpat med att sätta varvtider på beställning, men det börjar ta sig. Satte en 1:16.118 i finalen. Bästa varvet för dagen. Även om det var långt från mitt mål på 14 tider var jag ändå nöjd att det vart dagens bästa (och sista) varv.


Aftermath

Bilen är tyvärr alldeles för mjuk för att köra snabbare i m o. Men kommer inte göra något denna säsong då bilbyte är runt hörnet och jag kommer sälja av Yarisen efter jag kört sista ronden i TimeAttackNU serien på Knutan 23-24 September. Skulle jag köra vidare med Yarisen på bana är hårdare fjädrar / dämpare ett måste.

Höger-fram-inner-kloss snedslits också, nu för andra gången. Kommer riva ned OK:en byta alla packningar och gå igenom dom inför Knutan. Annars såg det bra ut.

Däcken höll rätt bra. Funkar helt OK i regn. Dock finns det halt klart snabbare däck, men till en kostnad.

Nu blir det lite service och se till att allt är på top inför sista deltävlingen på Knutan.


Men en andra plats och en fjärde plats är jag ändå nöjd med. Ligger 2:a i serien så det finns lite chans än att ta det. Men aldrig kört Knutan innan, ska tydligen vara en kul bana. Ser redan fram emot sista ronden.



Jag och teamkompisen som körde ifrån mig i tortt men jag var snabbare i regnet. Kul kul.



Garage var ett bra val


Ställningen inför rond 5 i Club:

_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Lite härliga bilder från tävligen på Gelleråsen














_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Micke_B_1981
Solna
Här sen Apr 2018
Inlägg: 253


Trådstartare
Då var finalen i TimeAttackNU på Ring Knutstorp avklarad. Fasen, vad kul det var!

Fredag:
Vi åkte ner på fredag, 6 timmar enkel väg, så lite längre än ett stenkast. Det var skönt att köra ner medan det var ljust. Värre skulle det bli på hemvägen på söndag.

Lördag:
Testdag. Mycket viktigt eftersom jag aldrig kört banan innan. Insåg direkt att denna bana kommer att ta ett tag att lära sig. Mycket upp och ned och intressanta, samt lite läskiga, partier. Men kul var det. Vädret bjöd även på lite regn, vilket var riktigt kul. Körde Yarisen i 50-50-läget, vilket jag tyckte fungerade mycket bra i regn. Dock hade jag både huvudvärk och mådde lite illa under dagen. Vet fasen vad det var, kanske min körning

Söndag: Final.
Hittade aldrig någon fart under lördagen, men både huvudvärk och illamående hade nu släppt. Härligt, det kan nog gå bra detta, tänkte jag. Märkte också att mina framklossar sjöng på sista versen. Hade några extra med, så vi bytte till de 4 "bästa" vi hade, vilka inte var super. Men de borde klara sig, vilket de gjorde, men vi kollade efter varje heat hur slitaget var.

Q1: Satte en 1:11.002, det räckte inte långt. Måste våga mer!
Q2: 1:11.331 Ett steg bakåt, fasen. Vill under 1:10.
Q3: 1:10.535 Bättre. Men räckte inte långt i sällskapet.

Final: Tog och laddade lite hårdare och satte en 1:09.982 YES! Under 1:10, men det fanns helt klart mer att hämta. Tror bilen hade en sekund till, men jag hade behövt mer tid för att få till det. Men det perfekta varvet fanns där ute. Jag är ändå glad att kunna sätta PB i finalen. Kan inte bli mer officiell tid än så. Dock blev det bara en 8:e plats. Men vi var 5 förare på 1:09.X sekunden. Kul när det är jämt.

Han med en intervju vid ungefär 1h-märket:

[youtube]https://www.youtube.com/live/ZqmTa8I-5DI?si=AtY84JNS2lOLG28D&t=3586[/youtube]

Slutsats:
Jag vill köra mer. Som vanligt. Tävlingsmomentet i kombination med en träningsdag innan passar mig mycket bra. Gillar att kunna öva, sedan sova på saken och sedan ge järnet dagen efter. Kul också att TimeAttackNU börjar med livesändning, denna gång var det riktigt bra. Kom totalt 3:a i serien i CLUB, vilket känns som ett okej resultat. 1:an och 2:an var på en högre nivå, helt klart. Hatten av för dem.

Var hemma cirka 23:00 på söndag kväll, trött och glad och längtar redan till nästa säsong.
Bilen kommer snart att sättas ut till salu, då jag har ett nytt projekt för TimeAttack 2024. Vore kul om någon fortsatte att köra denna bil i Club.



Ronny Persson tog lite fina bilder på bilen med:






_________________
Mikael Bertlin
https://trackdayshop.se
G87 M2 2024
ApexDreams at YT: https://www.youtube.com/channel/UCu7RAy8k_tozNL13EyUOEdQ
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Toyota GR Yaris 2022 - TimeAttackNU FINAL Ring Knutstorp
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
39 besök senaste veckan (17167 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande