Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Såld: Porsche Cayman S -08
1497 besök totalt
meantek
Flen
Här sen Mar 2013
Inlägg: 2797


Trådstartare

En fin och välhållen Cayman S anno 2008 säljes då den inte riktigt kommer till användning hos mig. Allting är original och bilen har i några omgångar sålts via Porsche Örebro, så även till mig. Tysklandsimport 2011-04-12.

Mätarställning 8280 mil, besiktigad med blanka papper på nationaldagen. Besiktigad augusti 2023 ut. Rent generellt toppskick, inifrån och ut, nylackerad stötfångare i fjol. Har av allt att döma gått relativt lugna glassåkarturer på söndagar hos tidigare ägare och jag har kört halvinspirerat på småvägar någon gång i månaden på sin höjd, inte en meter bana.

Sedan mitt inköp har jag hunnit med att serva bilen en gång, och då bilen har 24 månaders serviceintervaller går den cirka 22 månader till om man inte kör lite mer inspirerat och känner för att byta olja årligen.

Vid senaste service byttes utöver olja, oljefilter, luftfilter, kupéfilter och bromsvätska även multirem (12 års intervall), tändstift (4 år). Fullt ifylld servicebok, med service på Levin Racing, Porsche Center Örebro, Elite Projects samt Porsche Zentrum Bonn.

Fler högupplösta bilder: https://photos.app.goo.gl/6vurtKiJChKFwpqL9

Finns för påseende i Flen i ett par veckor: går den inte åt innan början av juli hamnar den på bilförmedling.

Pris: Såld

_________________

Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå.
Citera
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Såld: Porsche Cayman S -08
1497 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande