Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
20 precis exakt 2 Nov 21:45
1, 2, 3   >>
1563 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41416

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Vad gjorde du 2002?

_________________
Magnus Thomé
Citera
meantek
Flen
Här sen Mar 2013
Inlägg: 2797



Magnus Thomé skrev:
Vad gjorde du 2002?

Blev tonåring, har varit arg sedan dess.

_________________

Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå.
Citera
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Inlägg: 13202



Fränt, så det är alltså 10 år sen vi firade 10 år!

_________________
Tord Ringenha11
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13160

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Tänkte på det häromdagen faktiskt att det borde vara nära...

_________________

Rice and shine
Citera
Nillet
Eslöv, Skåne
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4016



Var tvungen att kontrollera, Lotusklubbens forum är några dagar äldre...

_________________
Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW
= NILLET RACING =
https://www.ellensagentur.se | http://www.cancerstiftelsen.com
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10122



Grattis! Känns kul att vara delaktig, och rejsa har verkligen gett mig stora fördelar i livet.

_________________
Anders Hansson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



Coolt ändå! 👌🏼🤘🏻🥂🍻
Ja va gjorde man nov 2002 🤷🏼‍♂️

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19438



Magnus Thomé skrev:
Vad gjorde du 2002?
Surfade runt efter skojbil, som inte köptes förrän 2003, sen upptäcktes rejsa 2004 och fördärvet har fortsatt sen dess

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
elCrillo
Öland
Här sen Okt 2011
Inlägg: 2235



Blev medlem i oktober 2011 så 10 års jubileum! Hejja oss! 😄

_________________
Crister Borg

Alfa Romeo 155 TS -95, https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=119773
SAAB 96 Ninja, https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1744165#1744165
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3435



Still going strong!

Nästan så man spenderat halva sitt liv här på rejsa

_________________
/Peter Wärhner

Nu: 968CS -93 PCSR 8B
Tidigare: 997.2 T -10, 997GT3CS -07 996GT3CS -01 E46M3 -01, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003
Inlägg: 8017



Jag bör nog nyligen ha handlat mig den guldfärgade Sciroccon som senare blev röd och snabb.
Citera
therealpinto
Skellefteå
Här sen Dec 2002
Inlägg: 5735



Magnus Thomé skrev:
Vad gjorde du 2002?


Köpte hus (med garage...), bytte nog till Megasquirt och började nog leka konbana :-)

Gustaf

_________________
---/In search of Maxwell's demon---/
Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till...
SFRo-besiktningsman i Skellefteå
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17319



Hösten 2002 hade jag bytt ut min M5 mot en 318is E36. Sen dess har jag bytt efternamn ett par gånger och bil några gånger mer.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 832



Hipp hipp hurra!

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 12841



Med andra ord har jag inom en snar framtid hängt på rejsa mer än halva mitt liv. Det där är ju rätt galet när man tänker efter. Det är inte många andra intressen, vänskaper osv som hängt med så länge.

Ganska många timmar har också spenderats här. Törs inte tänka på hur många klick man gjort på reload-knappen heller - tur att det är en digital knapp och inte mekanisk...



Och innan någon lustigkurre bara måste dra en vits om Pontiacen, så rullade den på den tiden. Det var strax efter rejsas 10-årsjubileum som den revs ner
Citera
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004
Inlägg: 5530



And ersJepp sson skrev:
Med andra ord har jag inom en snar framtid hängt på rejsa mer än halva mitt liv. Det där är ju rätt galet när man tänker efter. Det är inte många andra intressen, vänskaper osv som hängt med så länge.

Ganska många timmar har också spenderats här. Törs inte tänka på hur många klick man gjort på reload-knappen heller - tur att det är en digital knapp och inte mekanisk...



Och innan någon lustigkurre bara måste dra en vits om Pontiacen, så rullade den på den tiden. Det var strax efter rejsas 10-årsjubileum som den revs ner

Den rullar ju nu åxå. Epitetet pallbockskung bär du inte längre, föredetting där!

Nov 2002 var ramen till Mkiii hoploppad på ett byggbord och det var fortfarande nästan två år kvar tills jag upptäckte rejsa. Bergis så surfade jag via uppringt modem

Och hipp hipp hurra så klart!!

_________________
Ove Sponton

Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig.
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3116



November 2002 har jag för mig att jag fräste runt i en Golf GTi Special som brux och drömde om att ta tävlingslicens. Tror jag missade forumstarten med någon dag eller så men minns att jag brukade besöka kalendern väldigt frekvent innan starten på forumet.

Sedan kan jag inte låta bli att reflektera hur helt annorlunda tid det var. Linjalrallyforum på internet, en trackday löste man för några få hundringar - fast man fick räkna med lite skakig säkerhet, r-däck var också ekonomiskt överkomliga. Bäst var ju rejsa såklart för helt plötsligt fick man ta del av alla likasinnades upplevelser och det mesta var helt nytt

Supertack rejsa thumbs up

_________________
Edvin Persson
#lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se
Citera
Daniel Engström
Stockholm / Huddinge
Här sen Nov 2006
Inlägg: 3652



-02 borde jag kört runt i min 911 Taga -68. Det var samma år som jag träffade nuvarande frun.
Men det var inte förens 2006 när jag körde 944 som jag reggade mig här. Men då hade jag redan surfat runt inågot år.

Nästan oroväckande vad fort tiden går i bland.
Är dock tacksam att Rejsa fortfarande rullar på. Nästan som en drog, i alla fall helt omöjlig att vänja sig av med.
Skulle vara kul att träffa fler härifrån. Man tycker att man känner folk trots att man aldrig träffats ivl.

Tack Magnus

_________________
Daniel Engström

Nu: Porsche 944S & 106 Rallye
Ex: Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68
Ex: Clio Sport -01
Ex: Ginetta G34 -98

ÖSK #243 PCS #8724
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8814

Hjälpmoderator

2002 rullade jag omkring i mitt nervsammanbrott på 4 hjul, en GTV-80 som jag och min bästa kompis försökte få att gå något sånär jämt med de andra bilarna i Roadsport B. Tror jag är den 15.e registrerade användaren här då det snabbt kändes som en bättre hemvist än Zatzy. Nu för tiden hjälper forumet mest till med att dämpa den värsta ångesten över att inte köra bana längre, men så fort eurojackpotten ramlar in får det bli ändring på det...

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Kolja
08
Här sen Apr 2005
Inlägg: 6101



Den 2 november 2002 gjorde jag min andra arbetsdag i Stockholm och försökte lära mig att åka tunnelbana. Precis i efterdyningarna av IT-eran så var det vid den tiden fortfarande ganska extravagant leverne med ostron och champagne på Bistro Jarl efter kontoret blivit låst. Konstigt nog orkade man 12-timmars arbetsdag, krogrunda runt Stureplan, och sedan hem och stryka skjortan till morgondagen. Instant repeat.

Fax och det personliga mötet var 2002 fortfarande viktiga verktyg, medans mobiler/internet var något nytt i det breda folklagret.

Bilmässigt var det för min egen del Alfa som gällde fullt ut; 164 V6 till vardags, och Alfa Sudsprint på banan.

Särdeles noterade Rejsa-minnen:
Nordic F1 som siktar högt (någon som hittar tråden?), samt
Nissan GTR som det bästa Ringenverktyget sedan färdigskivat bröd. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=50402&start=2100&postda . . . .

Jag vill också ha ett tioårsjubileum av det förra jubileet!

_________________
Tony Jonsson

¤-------------------------------¤
Gracefully understated
Citera
Allmänt banåkaforum
20 precis exakt 2 Nov 21:45
1, 2, 3   >>
1563 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande