Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1521 besök totalt |
Tja !
tycker du kanske kan testa o kontakta www.nextgenracing.se Hälsa från mig / Kristian . . . MVH/ ...........Kristian ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Vad är det för färg på 350n din, vore ju kul å veta om jag skulle stöta på den i stan eller nåt ![]() Vad har du mer för planer för den, nåt redan gjort eller det ska snickras under vintern? _________________ Pontus Fyhr |
||
Tjaa det är tyvärr inte min. Jag har ett litet projekt på G under vinter och ja detta är en av de 350z:or jag ska ge mig på.
Det är en silvermetallic 350z och nej jag har inte börjat men det kommer under vintern. Kommer lägga upp bilder och allt när det hela drar igång. Den andra 350z ska jag ge mig på senare i höst. Även den blir det bilder och info om när det drar igång. Säger bara en sak... turbo ![]() _________________ Jonatan Hertzberg |
||
Såg i senaste nummret av Bilsport (19) att det inns en firma som säljer grenrör till 350Z som är polerade. Det står att det ger 12hk extra med deras till hörande sportsystem (lite tycker jag).
Det är AEM Performance som tillvärkar det under DC Sports. Läs mer på: www.dcsports.com _________________ Emil Rehnfors |
||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1521 besök totalt |