Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Våra race- och banåkarbilar Bmw e34 525tds pickup -> 535d 8hp | << 1, 2 10 besök senaste veckan (2587 totalt) |
om det är 8 pinnars kontakt på din två första spakar så har dom också både pt-can1 och 2. Men stiften och kontakten är annorlunda. (jag har en sådan) Och det är pillrigt att ändra så nog enklare byta spak.
_________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil! |
||
Den första som var en E60 spak hade endast 6 pin. Den andra hade 8 men det förespråkas den 10stiftiga enl. CANTCU själva samt även att han som byggde elhärvan byggde med den 10 stiftiga kontakten så det enklaste var att byta spak _________________ Rasmus Stenbacks |
||
Tråget är inlämnat på svets och så ska väl oljepickupen anpassas efter det sen
Fick hem spaken och har byggt ihop en adapter mellan spak och kaross, blev väldigt bra faktiskt. Ska bara se hur mycket plastgängorna klarar av eller om jag får sätta en metallinsats. _________________ Rasmus Stenbacks |
||
Våra race- och banåkarbilar Bmw e34 525tds pickup -> 535d 8hp | << 1, 2 10 besök senaste veckan (2587 totalt) |