Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Problem med GTR2002!! HJÄLP!!
680 besök totalt
bjorasen

Här sen Aug 2004

Trådstartare

Hej allihop!

GTR2002 moddet till F12002 vägrar sluta strula och hoppas någon här kan hjälpa mig.

Att installera spelet är inga som helst problem men när jag ska starta upp spelet och klickar på GTR2002.exe så blir skärmen svart i 1sek och sedan kommer jag tillbaka till skrivbordet. Men klickar jag på filen "GTRun" så går spelet igång men i spelet kan jag inte skapa någon profil och går jag in på "change car" i menyn så ser jag inga bilar och jag ser inte heller några förare och kan därför köra vipern.

Jag har försökt att installera Patch v1.2 men i menyn på spelet står d forfarande v1.0..

Jag blir tokig snart, snälla hjälp mig!
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Jag vet att jag hade problem att starta upp spelet om jag hade program som låg i bakgrunden. Tex ICQ och liknande program. Stäng allt onödigt och testa igen. Det kan hjälpa dig.

Malmö
Här sen Feb 2003

Anton Lillsund skrev:
Jag vet att jag hade problem att starta upp spelet om jag hade program som låg i bakgrunden. Tex ICQ och liknande program. Stäng allt onödigt och testa igen. Det kan hjälpa dig.

Samma här. Hos mig var det ICQ och MSN som strulade. Jag stängde dom sen funkade det perfekt.

bjorasen

Här sen Aug 2004

Trådstartare
Testade d nu också men tyvärr så funkar d inte nu heller Jag vet att Norton har strulat till d med en massa andra spel så jag installerade om både F12002 och GTR2002 och försökte starta utan något annat program igång men det hjälpte inte..

Citera
bjorasen

Här sen Aug 2004

Trådstartare
äntligen har jag fått ordning på spelet!! Det funkade efter att jag installerade patchen efter att jag haft igång spelet en gång innan!

Riktigt bra spel så nu ska d KÖRAS!!!
Citera
Racingsimulatorer
680 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande