Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera SÖKES! Garageplats runt Stockholm | 2 besök senaste veckan (453 totalt) |
Hej! Jag och 2 vänner har precis blivit informerade om att vårat garage sägs upp och vi har nu på oss tills 31a december att flytta.
Söker därför ny garageplats där vi kan få in våra bilar, verktyg och annat. Bilarna är 2st Volvo 940s och 1st BMW E91a. Självklart är vi skötsamma och väsnas inte efter överenskommen tid. Släng gärna iväg ett mess eller samtal till mig på noll708 23 39 59 Uppskattar även alla tips som jag kan få. Mvh Anthony, Christoffer och William. _________________ Anthony L ee |
||||||
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Vill bara nämna att det enligt lag är minimum nio månaders uppsägningstid när det handlar om lokaler med tidsbestämda kontrakt och hyresförhållandet redan varat i minst 9 månader.
JB 12 kap, 4 §, andra stycket vid punkten 5. _________________ Tony Jonsson Four wheels moves your body. Two wheels moves your soul. |
||||||
Tack för tipset! Finns det 3 platser för mek kvar möjligtvis? Alternativt om man kan varva mellan platsen vid behov. Vad är hyran på ungefär? _________________ Anthony L ee |
||||||
Det kan finnas lite olika alternativ maila lanani.stockholm(a)gmail.com enligt beskrivningen i inlägget. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Tackar igen för tipset, har slängt iväg ett mail nu! _________________ Anthony L ee |
||||||
Hej! Vi fick förlängt och är än så länge kvar. Åkersberga blir för långt för mina vänner men kan ev. fungera för mig, däremot en bra bit att åka. Hur ser platsen ut och vad är tänkt månadshyra? Vad ingår eller ingår inte i hyran? Mvh _________________ Anthony L ee |
||||||
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera SÖKES! Garageplats runt Stockholm | 2 besök senaste veckan (453 totalt) |