Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 48 besök senaste veckan (6476 totalt) |
Verkligen en inspirerande race rapport och kul läsning.
![]() Hur går du vidare nu? Är det bara tack och hej. Sen inget mer? Eller blir det en styrning till nästa säsong? Kanske ger det kraft till att fixa iordning 944:an? Vi vill gärna ha en fortsättning av dina upplevelser. _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & 106 Rallye Ex: Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68 Ex: Clio Sport -01 Ex: Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||||
Jag köpte en integralhjälm när jag köpte 7'an, och råkade ut för samma fenomen. Till min hjälm (Sparco RF-5w) finns det spoliers att köpa som minskar lyftet drastiskt. ------------------------ Låter som en utmärkt upplevelse! Tack för att du delar. _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Fick samma problem med min OMP när jag hyrde Formel Vee första gången, följde med en sån liten spoiler som man limmar på och det löste det helt ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Lysande bra racerapport! Rolig läsning!
![]() ![]() ![]() Och klart inspirerande. Egentligen borde man (alltså jag) släppa vinnarskallen då och då och lägga lite tid/pengar på att testa andra klasser och bilar. Har varit sugen på att köra Legend och någon form av Formel-bil ett tag, men Clubman ligger ju egentligen närmare till hands. _________________ /Torkel Kristensson #90 i Roadsport C, SPVM "We are here to fuck shit up and have a good time!" |
||||
Jösses vad coolt att hamna på rejsas förstasida
![]() ![]() ![]() Det låter konstigt att det kommer från mig men jag tror att man mår bra att exponera sig mot nya utmaningar ![]() För egen del är det väl lite "tack och hej". Jag har inte möjlighet att skaffa en bil till som det ser ut nu, så då blir det att plocka ihop 944:an och köra (jag trivs och har kul med den). Kan ju förstås avslöja att jag har surfat runt lite och hittat att en PRC med Honda maskin hade nog varit intressant att göra en resa med. Fast det är ju om drömmarna får löpa fritt... ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 48 besök senaste veckan (6476 totalt) |