Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
3 besök senaste veckan (759 totalt) |
Hyr i dagsläget en lokal på ca 50-55kvm som passar perfekt för 2st bilar.
3fas finns, ej uppvärmt men isolerat. Ligger ca 10min utanför Linköping vid Skeda Udde. Har delat lokalen med en annan person som nu kommer flytta ut så hans halva är ledigt from 30/9. Jag använder lokalen vintertid till förvaring och sommartid för ev enklare mekande, så det finns gott om plats för person nr 2 att nyttja. Perfekt för förvaring eller byggande/skruvande med projektbil. Månadsavgift 1500kr/mån för ytan. _________________ Emil W |
||||||
Ta dig en funderare och hör av dig om det är av intresse. Kommer nog läggas ut på andra platser under kommande vecka. _________________ Emil W |
||||||
Hej Emil,
Skicka PM, men ny på detta forum så vet inte om det gick fram. Är intresserad av platsen om vi kommer in genom porten och längden är OK. Vi har en van vi håller på att bygga om, som är 7,1m lång och 2,8-2,9m hög. Är intresserad snarast möjligt då vi behöver uppvärmt utrymme innan vi kommer vidare i projektet. _________________ Hampus Delén |
||||||
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -61 Caterham 7S3 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 MG Midget -61 |
||||||
Finns kvar! Skicka ett pm med hur du vill använda det och med ett nummer så ringer jag ikväll/imorgon. _________________ Emil W |
||||||
Ny på forumet men tror du fick ett PM! _________________ Christoffer svahn |
||||||
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
3 besök senaste veckan (759 totalt) |