Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
238 besök totalt |
Jag och min garagegranne har på grund av platsbrist flyttat ihop till en större lokal.
Finnes därför min 35m2 (fritt ur minnet) med el (både 230V och 16a 3-fas) tillgänglig omgående. Egen garageport hela bredden på lokalen. Går in 2 bilar bredvid varandra beroende på hur mycket annat som skall in. Grindar/stängsel mot vägen och ligger nära villaområdet i byn samt järnvägsstation, pizzeria/thai och mataffär. Lätt att ta sig dit via rv40, tåg eller buss. Billig hyra p åXXX plus el. Lysrör med LED så låg förbrukning. Individuell elmätare. Debiteras kvartalsvis. Kör inga maskiner så har inte betalat mycket el. Är ni snabba finns nog polarens krypin vägg i vägg tillgängligt med. PM eller skriv i tråden så får ni kontaktuppgifter direkt till en riktigt vettig hyresvärd. Eller direkt via deras hemsida https://lokalparken.se/. Har ni frågor så PM eller i tråden. Är utflyttad och klar så tillträde omgående ![]() _________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
_________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
238 besök totalt |