Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1 besök senaste veckan (276 totalt) |
Mek / förvaringsgarage utanför Göteborg (Rävlanda)
Jag och min garagegranne har på grund av platsbrist flyttat ihop till en större lokal. Finnes därför min 35m2 (fritt ur minnet) med el (både 230V och 16a 3-fas) tillgänglig omgående. Egen garageport hela bredden på lokalen. Går in 2 bilar bredvid varandra beroende på hur mycket annat som skall in. Grindar/stängsel mot vägen och ligger nära villaområdet i byn samt järnvägsstation, pizzeria/thai och mataffär. Lätt att ta sig dit via rv40, tåg eller buss. Billig hyra p åXXX plus el. Lysrör med LED så låg förbrukning. Individuell elmätare. Debiteras kvartalsvis. Kör inga maskiner så har inte betalat mycket el. Är ni snabba finns nog polarens krypin vägg i vägg tillgängligt med. PM eller skriv i tråden så får ni kontaktuppgifter direkt till en riktigt vettig hyresvärd. Eller direkt via deras hemsida https://lokalparken.se/. Har ni frågor så PM eller i tråden. Är utflyttad och klar så tillträde omgående ![]() _________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
_________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
![]() |
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
![]() |
1 besök senaste veckan (276 totalt) |