Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar Intressetråd: Inför Rejsa 20(2)års fest - 2024-10-19 | << 1, 2 128 besök senaste veckan (2569 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nja - jag tror jag vill komma fräsch och utvilad till festen så Ankans cupcakes får man njuta av vid andra tillfällen.. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
Barn - är välkomna på "sparka-däck"-delen men inte under middagen då det serveras alkohol. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
Sambo/partner/likasinnade/etc är välkomna. - vill jag förtydliga Återkommer som sagt med detaljer om mat när vi skickar ut den slutgiltiga informationen. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
Låter bra, de var ett tag sen det var rejsakalas senast, hoppas bilen fortfarande fungerar i oktober
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
Jag kommer gärna, och just nu krockar inget.
Bor nära så jag kan ha bilen med vid däckssparkandet för att byta till cykel så man får ta sig en skvätt til maten. _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & 106 Rallye Ex: Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68 Ex: Clio Sport -01 Ex: Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
Vi anser att det finns tillräckligt med intresse för att dra ihop en liten middag
Jag och Bisting kommer höras i slutet på veckan för att börja planering och sen kommer det en anmälningstråd. Mer info kommer! _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
Inför träffar Intressetråd: Inför Rejsa 20(2)års fest - 2024-10-19 | << 1, 2 128 besök senaste veckan (2569 totalt) |