Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Bmw e46 sedan 2005 john player homage
1 besök senaste veckan (869 totalt)
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016

Trådstartare
Tjena gänget, några bilder på bmwn vi drar till ringen med på tisdag morgon (20e aug 2024)
En trist 320 med go utrustning med m inredning med svart tak osv, den har fått ställbar hjulupphängning bak å fram och stora frambromsar, allt på en vettig kul budget, lite kul dekaler så vart den rätt snygg, mer bilder på själva broms å chassiegrejjerna kommer, sitter på telefon nu ä det suger

ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016

Trådstartare
Veckan gick för fort men fick in några kvällsvarv, chassiet å bromsarna gick superbra, gick från 1,88 camber till 3,3 då försvann framdäckens skrubbande å däcken blev jämnvarma, lite kort utflädring bak för gp banan men nordslingan gick supernajs, nu kan man börja hitta på effekt ökning och bättre utväxling,fela på några växlar för att kunna ligga kvar då det slog på varvstopp å nästa blev för hög, men strunt samma, roligare för 22tusen får man inte tror jag ( inköp av bil å delar)

Mönsterås
Här sen Jul 2008

Cool bil thumbs up Jag såg en svart jps-BMW som köade för att köra av idag tidig kväll? var det denna bilen?

924S -86 ...pcsr #924
911 -74 ...gul
@lagteknik på instagram
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016

Trådstartare
gtBen skrev:
Cool bil thumbs up Jag såg en svart jps-BMW som köade för att köra av idag tidig kväll? var det denna bilen?

Vi åkte lördagsmorse så inte jag tyvärr, lite kul va att när vi stog i line up på grusparkeringen rulla det in en svart audi med jps dekaler så vi möttes, båda stirra å flina, tror det va en britt, kul dagar , vart bor ni?? Vi bodde på blue eche igen

Mönsterås
Här sen Jul 2008

jägerjanne skrev:
gtBen skrev:

Vi åkte lördagsmorse så inte jag tyvärr, lite kul va att när vi stog i line up på grusparkeringen rulla det in en svart audi med jps dekaler så vi möttes, båda stirra å flina, tror det va en britt, kul dagar , vart bor ni?? Vi bodde på blue eche igen

Den jag såg var nog lite mer all-in, häftigt. Jag bor på Pension Schweden-Kreuz i Reimerath.

924S -86 ...pcsr #924
911 -74 ...gul
@lagteknik på instagram
Citera
jägerjanne
ölme kristinehamn
Här sen Jul 2016

Trådstartare
Lite bilder på bromsfix å annat

Bmw e46 sedan 2005 john player homage
1 besök senaste veckan (869 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande