Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 37 besök senaste veckan (17070 totalt) |
Jag kommer om jag inte får förhinder.
Betalat. Hamburgare och alkoholfri öl/läsk tack ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||||
Re:
Nyfiken , hur många betalda och anmälda är vi hittils? ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||
Re:
Runt 25 ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||||
Re:
Jag vet två som inte fått arslet ut att anmäla/betala. ![]() ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
Re:
Då får vi hoppas att anmälan kommer snart då... ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||||
Kommer!
![]() Betalat (gjorde överföringen precis, så borde dyka upp på kontot imorgon). Hamburgare och något alkoholfritt, någon typ av cider hade vart trevligt! Men är inte kräsen, så dricker vad som finns... _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||||||
Re:
Hej, har inte sett någon betalning från dig? Och vad vill du äta? _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||||
Jag svarade en dricka bärs och en dricka alkoholfritt, jag tänker mig att den kanske går att vara lite svävande på om det blir två dricka alkoholfritt istället...
![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
Re:
Undrar detsamma. Jag svarade på intresseanmälan, men totalt missat riktiga anmälningen. Jag bor också i Tullinge. Nära och bra haha! ![]() _________________ Saman Mottaghy - Honda Accord Type S - Cl9 |
||||||||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 37 besök senaste veckan (17070 totalt) |