Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar 2024-10-19 Rejsa 20(2)års mingel Anmälan stängd. | << 1, 2, 3 26 besök senaste veckan (2947 totalt) |
Ni som undra om det går att kika förbi bara.. vet inte om ni fått svar men området är ju öppet för allmänheten, vanligt industriområde. Jag antar bara att ni inte får mat/dricka, och att Bisting vill ha lite koll vilka som snurrar i lokalerna..
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||||
Absolut
Absolut!
Bisting har handlat - men vi har väl inte räknat med jättemängder per person (för att vara lagom luddig). Så vet man att man vill dricka mer så kan det vara bra att ta med _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||||
Exakt - anmälan är dels för att veta hur många vi blir som äter/dricker men även ha lite koll på vilka som dyker upp. Och dyker man upp utan att ha anmält sig - hälsa gärna på mig _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||||
Hmmm... Tjejen är ändå borta på ett event, och jag har inte anmält mig hit för att jag egentligen inte skulle varit i Sverige. Låt mig fundera på planeringen. _________________ Ny kulbil i garaget. |
||||||||
Inför träffar 2024-10-19 Rejsa 20(2)års mingel Anmälan stängd. | << 1, 2, 3 26 besök senaste veckan (2947 totalt) |