Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar 2024-10-19 Rejsa 20(2)års mingel Anmälan stängd. | 1, 2 >> 12 besök idag (1759 totalt) |
Garage-mingel med däckspark!
Äntligen är det dags att får däcksparka igen med rejsianer! Ta med dig körbar rejsbil (är den inte körbar men kan transporteras- ta med den me), likasinnade och kom och mingla med oss! Pga lokalsvårigheter så blir det lite justeringar i upplägget, se nedan. Bisting öppnar upp sitt garage för mingel - och intresserade får gå runt och spana på det han har där i sina gömmor. När: Lördagen den 19/10. Plats: Bistings garage - Sadelmakarvägen 8, Tullinge (pendeltågstationen Tullinge ligger i närheten). Tid: dropp-in från kl15 med Middag från kl.18 Käk :Hamburgare (högrevsburgare), korv (typ vildsvinskorv) och vegetariskt alternativ (vet inte riktigt vad kocken har i gömmorna, så vill du ha något specifikt- ta med så grillar de dem åt dig). Dricka: skriv i tråden vad du vill ha av följande: vitt vin, rött vin, öl, alkoholfritt (skriv gärna förslag på vad). Pris: 200:-/person (skulle någon sitta i en knivig sits och inte ha råd med 200:- - skicka ett dm till Bisting så löser vi det). Sista betalningsdag = anmälningsdag: 4/10 Klädsel: ej vita/ljusa kläder (det är ett garage) - Klä er gärna varmt då garagedörrarna kan stå öppna under dagen. Välkomna! _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Kommer så klart (om inget sätter käppar i hjulen). Burgare och alkoholfritt för mig. |
||||||
Nu är det krypavstånd hemifrån! Jag kommer, tar med racebil
Edit: betalat _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
Kul. Jag kommer. Troligen med Renaulten då jag kan ta den till båten och sen åka direkt till Tullinge. Jag har båtupptagning 13-15 så jag kommer nog närmare middagen än kl15:00.
Jag kan ta Hamburgare och alkoholfri öl eller nån läsk. Det är inte så viktigt. Har betalt så det borde vara klart. _________________ Bromsar bäst som bromsar sist... Renault 5 GTE -88 |
||||||
|
||||||
Jag kommer! Inte säkert att jag släpar med projektet däremot
Hamburgare och alkoholfri öl/läsk blir bra och frun vill säkert följa med |
||||||
Betalt! Hamburgare och alkoholfri öl blir bra, får se till att bilen rullar fortfarande, inte många km man behöver släpa sig dock
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Återkom gärna med vad frun vill äta/dricka när du vet mer _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Glöm inte märka betalningen med namn/nick - jag har fått en betalning utan märkning - det blir lite svårt att luska ut vem det är
_________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Hej, mat/dryck gällde oss båda, ursäkta otydligt!
Säkert jag som är skyldig om det var för 2 pers.. |
||||||
Sådär, betalt för min +1.
Vi blir två, och vill äta hamburgare-ish och dricka vitt vin. Eller om det kanske blir alkoholfritt för mig, vi får se. Kul! |
||||||
Inför träffar 2024-10-19 Rejsa 20(2)års mingel Anmälan stängd. | 1, 2 >> 12 besök idag (1759 totalt) |