Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 14 besök senaste veckan (12092 totalt) |
Spara stötdämparbyten till v.29 på Ringen då, vi ses där som vanligt..? ![]() |
||
Stabilare fotstöd
Felmonterat på just min bil... because Alfa. Ny förarmatta/fotstöd stöd går på 13200kr från Hedins, lite väl...? Försökte hitta beg. på nätet men nu var det nära påställningsdags, bara att metallslöjda igen! Hade lite 4mm alu kvar från grejer jag gjorde till Z4an. Blev riktigt bra. Bättre vinkel för foten (mindre "utåt") och äntligen plats att använda kopplingspedalen utan att skon fastnar. Duger tills jag hittar en original förarmatta. Hur fan laddar man klickbara små bilder?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ena diff-scoopet reparerat ![]() Besiktad UA - bra att jag bytte dämparen innan. ![]() Vaxat! ![]() ![]() Äntligen originalratt. ![]() Längs E20 norrut.. ![]() Traditionsenlig Skokloster 1a maj... Kallt o duggregn som det ofta är men lika goda våfflor o kaffe i slottskafeet som vanligt. ![]() ![]() Nya 12Cilindri minsann! Svincool i min bok. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Skön patina på vardagsbruksad Countach! ![]() ![]() Panda 100HP ![]() ![]() ![]() ![]() Välbyggd 037 kopia! Dock endast Beta Volumex motor (8V toppen) och Audi-låda. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag o pappa fick oss en provtur i denna smått unika Ritmo 105TC - tack TurboB-Magnus!! ![]() Habegär! |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 14 besök senaste veckan (12092 totalt) |