Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
52 besök senaste veckan (2577 totalt) |
Hej!
OBS BILEN ÄR SÅLD. Eftersom jag är sugen på något annat lägger jag nu ut min Megane RS för byte alt. försäljning. Byten kan vara intressanta kom med förslag. Bilen är fullt gatlegal och registrerad samt besiktigad med samtliga ändringar. Allt som är gjort har utförts av Raeder motorsport numera Manthey racing samt Renault Kirfel i Adenau. Service är skött som den ska med täta oljebyten samt kamremsbyte 2021. Spec, - Renault Kirfel map som ska ge 325hk - 3-vägs Nitron R3 chassi - Kirfel halvbur. - CAE Shifter, supertrevlig växelspak!! - PFC belägg bak. - Ferodo 1.11 fram, nästan nya. - Motul RBF 660 bromsvätska. - Kirfel intercooler. - KTR downpipe - KTR lättat svänghjul och koppling. - Renault motorsport kamremskåpa av stål. - Kirfel förstärkta motor och växellådsfästen. - Omp stolar med Raeder fästen. - Maxton splitter - Hjälmlåda mm mm. Det följer även med 3 uppsättningar däck i form av: Speedline Corse 18x8 med bra Nankang Ar-1 Protrack 17x9 med slitna Dunlop Direzza. Originalfälgar med i stort sett nya gatdäck. Hittade den här länken med lite fler bilder och info från tiden då "Hubbe" här på forumet ägde den, https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Pålsson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
52 besök senaste veckan (2577 totalt) |