Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-09-09 Tuvängen - Björn Ågren rules!
2 besök senaste veckan (2839 totalt)
Peter Gutniak
Stockholm
Här sen Mar 2003
Inlägg: 364


Trådstartare
Ett jättestort tack till Björn Ågren för ett otroligt trevligt arrangemang nere på Tuvängen igår med anledning av hans 40-årsdag! Vi som var där hade riktigt roliga fighter på banan och blev återigen påminda om hur kul racing är när det bjuds på extremt stora möjligheter till omkörningar!

thumbs up thumbs up


_________________
//Peter
993 TURBO -96


www.sticka.se
www.schwedenkreuz.net
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292



Ett jätteroligt initiativ där den bästa presenten gick till 40-åringens gäster. Fri träning hela eftermiddagen med avslutande race, kan det bli roligare.

Stort tack, Björn!

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Erik Selim Lundkvist
Farsta Strand
Här sen Dec 2003
Inlägg: 181



Hur gick det för RBC-deltagarna?

_________________
Erik Lundkvist
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292



Selim, det där var en ofin fråga >

Jag startade först i B-finalen och Per G trea, tror jag. Halkade ner till andra plats, blev lurad av Björns syrra och var trea, lurades tillbaka och var på väg mot A-final då någon ondsint person tvingade mig att stänga igen dörren och ta ett snävt spår i hårnålen innan backen. Säger som Alèn : speed allrigt, corner to tight.thumbs down Per G utnyttjade givetvis detta och tog sig vidare till A-final.

Där hade Per G och Peter G en rejäl batalj om fjärdeplatsen, som inte slutade förrän Peter dök i den allra sista böjen och därmed knep fyran någon decimeter före Per. thumbs up

Bäste RBC-man var förstås jubilaren själv, även om en av gästerna var oartig nog att förpassa honom till andraplatsen.

Mangs missade racet men körde ett par varv efteråt. Visserligen finns ingen tidtagning, men det behövdes inte för att se hur fort han körde. Irlander passerade bara kort och körde en snabb träningsrunda.

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
S.Ir lander
Sollentuna
Här sen Okt 2003
Inlägg: 313



Tack Björn för åkturen . Hade kanonkul även fast det bara blev ett träningspass. Det var rätt hårigt och rejsa mot ola Östling. Det var inte lätt och försöka hålla den mannen bakom sig .
Han sa att han hade fått en åktur i en Alfa med dig en gång som hette duga. Det var något med hur fort man kunde köra genom en liiten rondel och konstant vartalsstopp.

TACK och GRATTIS igen

_________________
S tefan Ir lander
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41540

Forumägare
Forumägare


_________________
Magnus Thomé
Citera
Helena
Stockholm/Sjöstaden
Här sen Dec 2003
Inlägg: 535



Att man alltid lyckas missa sådana tillfällen, får väll skylla mig själv att jag inte läst mejlen.

Jag kan ju trösta mig med att jag redan köpt biljetter till en hästshow som jag var och kollade på. Så då var det nog lika bra att jag inte visste något.

_________________
Helena Lindin


Citera
Peter Gutniak
Stockholm
Här sen Mar 2003
Inlägg: 364


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Fixade trådens rubrik

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=9823




Ber om ursäkt... Tog mig inte tid att läsa stickyn innan jag postade. Vonnt häppen ögänn.



_________________
//Peter
993 TURBO -96


www.sticka.se
www.schwedenkreuz.net
Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3839



förmodligen beroende på ålder. Tack allihop för uppvaktningen.

Men Helena hästhoppning?? en enda häst i taget!

En åldrad Blixt.
Citera
Helena
Stockholm/Sjöstaden
Här sen Dec 2003
Inlägg: 535



Björn skrev:

Men Helena hästhoppning?? en enda häst i taget!



Fast det var inte hästhoppning Det var en hästshow som bröderna Bronett satt ihop, så det var mer som cirkus fast med bara hästar.

_________________
Helena Lindin


Citera
Eftersnack
2004-09-09 Tuvängen - Björn Ågren rules!
2 besök senaste veckan (2839 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande