Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1944 besök totalt |
Har nån köpt grejor av Carl Rydquist (C.A.R Engineering)? Tänkte beställa en uppsättning koni dämpare av han men vill höra om leveranserna går smärtfritt när man måste betala i förväg..
_________________ Peter Häggkvist |
||
Calle är en hyvens kille som även är här oftast med...... |
||
hehe rydquist verkar va trevlig hade äran att ha hans radical i garaget en natt innan teamet där barndoms polaren pelle är med den åkte dom mot gälleråsen o hade träning om ja inte minns fel...radical verkar va en rolig sak=)
dock kör han ju gt3 nu me lite mycket mos... pelle sejer att de ska gå fint o beställa från carl har frågat han mycket om de MVH viktor _________________ viktor karlsson är inte så mycke för datorer men rejsa.nu är kul Amazing rejsing |
||
Köpte skivor av honom för 2 veckor sen. Fungerade kanon. _________________ Daniel Steiner |
||
och det är INTE alla som tar emot en beställning sent en lördagkväll och beställer på måndagen...
![]() Carl råkade sitta vid datorn just då... Jag hämtade mina grejer hemma hos honom i samband med Gbg-resa, inga som helst problem! Den killen sätter inte sin heder på spel genom skumma affärer. Hmm, undrar om man får ännu mer rabatt som "sponsor". Jobbar på Caran nu... ![]() _________________ /Stefan Karlsson "ordnung und sauberkeit macht qualität!" |
||
Va? Känner du Pelle? Han har "bott" i vårat garage ett tag. ![]() Han är väl på väg hit nu igen som jag fattat det. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1944 besök totalt |