Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
17 besök senaste veckan (175 totalt) |
KÖPES: Avgassystem M3 E9x
Söker ett halvsystem / helsystem / mindre slutburkar till en M3 E9x. Tex Supersprint F1 etc Har tänkt att behålla katalysatorer men kan tänka mig ett system som klarar bess (vet om att en optimering kan behövas om man tar bort original-kattarna.. Utgår från Göteborg men har inga problem att åka en bit för rätt grej ![]() _________________ Tobias Moberg BMW M3 E92 LCI |
Det här är ett populärt alternativ https://evolveautomotive.com/product
_________________ Mikael Persson M3 E46 Competition 2006 |
Tack! Sett denna också.
Tänker att det borde gå att fixa sånna korta rör själv från tex Biltema, med rörklämmor som man enkelt kan plocka bort och byta ut mot kattarna vid bess. Frågan är hur bilen reagerar om man kör den med kattar när mjukvaran är optimerad ut efter catless ![]() Kluven hur jag vill göra... _________________ Tobias Moberg BMW M3 E92 LCI |
Du ska inte behöva sätta dit kattarna för besiktning, riktig varmkörning ska räcka vad jag läst.
Det är likadant på F 8x plattformen innan dom fick OPF, har 4 kattar och 2 går bra att plocka bort. _________________ Mikael Persson M3 E46 Competition 2006 |
Hej Tobias.
Jag har ett komplett Supersprint race med isvetsade kattarfrån Ferrita (inte det billiga alternativet) som gick igenom bes med klockrena värden. Om det är intressant med primära + Xpipe eller inkl slutburkarna. Beroende på om du har E90/92/93? Mvh Christian _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
![]() |
KÖPES
![]() |
17 besök senaste veckan (175 totalt) |