Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1852 besök totalt |
Grupp A serien.. Nissan Skyline. info sökes
Hejz alla jag har bytt upp mig från octavia RS till skyline R32 GTR ![]() o söker info bilder filmer,, tja allt som dena vackra vagn o göra som rensa bort resten av plåtburkarna som ställde upp i grupp A.. ![]() Det jag hitat var japs sider men ej mycket bilder Hadde en tokig ide o göra den lite likare en grupp a bil med att slänga ut in redningen o ha bur.. men nja.. kanske en halv bur skull va trevligt med tanke på baksätet går inte använa.. //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||
Bilder kommer så fort hon har vaskas av o solen kan få fram några sista strålar deta år..
![]() sama bilder som jag har..länkar..? http://homepage.mac.com/frank_de_jon dena har jag hitat hitils.. men vill ha mer.. //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||
_________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||
![]() En sådan skall jag också ha innan jag dör ![]() |
||
Tack ska fixa en tråd i våra bilar.. så dena ej för fötter till någe annat en vad jag fråga..
![]() Men tack för den gillas o är förbannat underhållande bil o köra.. ![]() Skönt in i kurvan gasa till lite o drifta genom när man vil det ska sluta gasa mer så tar framhjulen över o bilen bara drar i väg.. //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||
Förlåt om jag är lite nyfiken Greven, men vad får man räkna med i pengaväg innan man har sin R32 GTR importerad, inreggad, betalad och klar ståendes på garageuppfarten?
Den är så j***a läcker bara! _________________ Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v |
||
Bra fråga killen.. ![]() men har det prutas på rätt friskt på min.. men i England börjar dom på en 8000 pund o upp fin runt 10+ men sen beror på vem som reggar den lämna o kostar bort för bygga om bilen o göra den klar 18-25 för nyckel klart sen på det kommer skatt skrotnings avgift försäkring.. Problmet är om man kan importera fler..? rycktas rätt hårt på import stopp är kommande.. ![]() Jag räknar runt 20+ på inköp för allt.. men det var det värt för sablar vilken rolig bil när man kommer in i böjarna o kliver på gasen.. //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||
Är det något specifikt du vill ha info på ? race historie eller ?
Dett finns ju mängder av info om dessa bilar. Glömte säga : VILL OXÅ HA.... Men kanske en annan gång (och ekonomi) _________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||
Allt som rör sig om bilens historia bilder Inne utanför under.. Race bilder info..
![]() Man har ju sätt när dom Rejsa runt på banerna en gång då inte Eurosport ägde allt o nu mera bara kör sparka boll program.. Men då var man 16 bast.. det är ju 14 år sen o nu siter jag i en ![]() o försöker uppleva den tiden.. så all info som ni kan hita är mycket intresant o se.. ![]() jaja kort o gott allt är intresant.. //Greven _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1852 besök totalt |