Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1478 besök totalt |
GTR2002serien Race 6 - Magny Cours 030216 - Anmälan
Jag far runt på skidbackar under nästa helg ( ![]() ![]() |
||
Eftersom ingen verkar ha tid och lust att ta tag i det här med anmälningarna så får väl jag "offra" mej. Hoppas att det ska fungera lika smidigt som när Djungel-Jim sköter det.
PM:a mig om ni ska vara med! Skriv något i stil med "Jag är med på Magny Cours! - *aliaset ni använder*" i ämnesraden så blir det hela lite enklare för mig.. Ni som VILL hosta på söndag får gärna skriva det till mig så blir det enklare för mig att bestämma vilka som kör servrar. Om ni som hostar vet ungefär hur många som max kan köra på er server utan problem så får ni gärna meddela mig om det också. Racet kommer köras klockan 17:00 20% är 13 varv om jag räknat rätt. observera att det är version 1.2 som körs i amatör-läge. Anmälda markeras med ![]() De som kan host:a markeras med * Djungel-Jim *(max 7 pers) N.Classon M.Lundberg * M.Johannssen (*) ![]() P.Hylander * oak * A.Ingemarson ThomasT ![]() K.Larsson ![]() HOOPoo *(max 8) ![]() P.olesen R.Gardbrant ove M ![]() Klas NSX * ![]() Rocket Roger ![]() fuZe ![]() P.P Samuel Niklas M *(max 7 pers) ![]() D.Ingemarson Eddie Varvstopp J. Jonsson DanielB * ![]() goc931 A.Andersson ![]() PSE-R D.Berglund Matti oscar A ![]() MagnusT * Johan Larsson * ![]() J.A Jerry Arvidsson ![]() Mange Mann SpeedyGT ![]() Stigs RC ![]() _________________ /Ove Mörk |
||
EDITERAD IGEN 2: Det kom in en anmälan till...
Nu har jag lottat. 16 anmälda blir två servrar: Server #1: Hoopoo Hoopoo ThomasT Kalle Larsson oscar A Niklas M (lite osäker om han kan vara med) Micael Johannssen Jerry Arvidsson A. Andersson Server #2: Johan Larsson Johan Larsson ove M Rocket-Roger fuZe Stigs RC SpeedyGT Klas NSX DanielB Kvalet börjar kl 17.00, servrarna öppnar för fri träning ca: 1 timme innan . Server-killarna lägger då ut aktuellt IP-nr. Have a nice race! ![]() _________________ /Ove Mörk |
||
|
||
Det är klart att du får vara med. ![]() Du hamnade på server#1. Eftersom Niklas var tveksam om han kom eller inte så är det bättre att ni är en mer där. Hoppas det är OK med alla att jag gör så. Kanske var lite snabb med att lotta, men det är roligt om man inte behöver vänta på lottningen tycker jag. Lycka till allihopa och hoppas att vi får täta, roliga race! ![]() _________________ /Ove Mörk |
||
DanielB har tillkommit på server#2.
Nu är vi 16 pers på två servrar, hoppas det funkar, men det gjorde det ju förra veckan. Nu ska jag iväg så nu kan jag inte ta emot fler "efteranmälningar". Vi ses vid 16-tiden! _________________ /Ove Mörk |
||
Jag är en riktig virrpanna, hade helt glömt bort jag ska på match kl 16
så jag kan ju inte köra. ![]() Så om någon vill ha min plats så är det först till kvarn, server 1. Lycka till. |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1478 besök totalt |