Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1639 besök totalt |
WAY OT: Forumägaren tar sig friheter och gör reklam :-)
Jag har startat ett litet hobbyprojekt! Till... Är du datornörd precis som jag? ![]() ![]() Läs om den här: www.tystpc.nu om du inte är datornörd själv så kan du kanske tipsa ev. datornördskompisar om att de kan vinna ett exemplar ![]() och håll tummarna för mig att det som projekt kan rulla på lite iaf.... ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
du kan jue alltid slänga upp en blänkare på www.daft.t.se ....
![]() (fast säg inte att jag sagt det, man får inte göra reklam eg., men tävlingen kan du gott promota lite ...) ![]() |
||||
Hittade massa kul trådar om mCubeds T-Balancer på Silent PC Rewievs forum
![]() - mCubed t-balancer digital programmable fancontroller - I got the mCubed T-Balancer XL - Wow lol playing with my new T-Balancer... (How lo can you go ![]() - Review of mCubed T-Balancer in English - Thermaltake Hardcano 12 (bytt bytt kommer aldrig igen ![]() - Temperature controlled Fans _________________ ![]() |
||||
Hur går det för dig Magnus? Hittar kunderna hem till dig? Är den ny serverparken lika tyst som den är varm?
|
||||
![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Servrarna har blivit både tysta o svala nu ![]() ![]() ![]() Däremot har försäljningen stått totalt still. Men snart (liiiiite försenat....) kommer det upp recensioner på svenska siter. Plus jag hade kontakt med Tom's hardware och de får upp sin recension nästa vecka ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Näää... men jag tänkte ett tag konstruera en sån för nåt år sen men fick aldrig tummen ur. Det är ju en del jobb. Jag har ju hållt på med sån typ av kontruktion förr i många år innan det blev IT-system och datorgrejer för hela slanten istället i början av nittitalet... Kan nån hitta ett lika kompetent styrsystem med de flexibla inställningsmöjligheterna för just automatstyrningen så tjoa gärna till! Vore kul o veta! _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1639 besök totalt |