| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Rattköp
|
904 besök totalt |
|
Rattköp
Jag skulle vara tacksam för ett gott råd till rattköp. Det verkar som om MOMo Racing inte håller särskilt länge annars skulle det vara ett givet köp. Detta skall vara en present till en nybörjare så det skall inte bli något riktigt proffsigt men gärna en ratt som håller längre än en månad. Har ni några bra tips till en billig bra ratt? Force feed back är väl ett måste? |
||
De jag känner får problem med pedalerna. Dom verkar omkallibrera sig själva efter ett tag, mitt i spelet!! Sedan verkar det som om det är samma problem med pottarna som i den röda vanliga Wingman FF. Dom slits helt enkelt ut väldigt fort. |
||
|
Ratt
Tjäna ! Körde ett par år med denna ratt, fungerar mycket bra om man inte ställer för höga krav. http://www.logitech.com/index.cfm/pr
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Re: Ratt
Tackar för tipset. Det ser nästan ut som den gamla röda FF. Sånna slet jag ut på löpande band när jag började med racingspel ... den gillade jag inget vidare. Det lutar åt att jag försöker få tag på en MS Sidewinder eller vad den nu heter. Annars får det nog bli Logitechs ratt för ps2, den funkar visst alldelels utmärkt i WinXP oxå. |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Rattköp
|
904 besök totalt |