| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontan Race : XLMS - 16.00 - sön 31 oct - offLINE -
|
1103 besök totalt |
|
tänkte kolla om ngn vill rejsa lite imorron...
runt kl 4 ska byta till vinterdäck och fixa oken fram på morsans audi... så det blir sim rejs på eftermiddagen
tänkte prova XLMS... så kan man ju prova lite hur det funkar samt att det är roligare att ha ngn att gemföra tider med.. ------------------- OFFLINE IP: 212.73.191.117 _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
|
ok halkade runt lite i en C5R,
gick väl mest raktfram och käkade framdäck... sen bytte jag till en r8 och stig kom inte tillbaka.. så jag stängde ner... iaf min uppkoppling funkade inge bra,, 300+ms i ping till både niklas och stig.. suck... tackar för att du var med och gasade Stig Fasth
(och Niklas som hölt chatten igång.. hehe) _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
|
XLMS
Tjäna Björn ! Det var inte min mening att hoppa ur det blev bara så att jag råkade vara på fel knappar för jag har tangenterna lite under ratten så jag var i dom av misstag, he he !! Annars tycker jag att det vi körde nu fungerade jättebra. Jag provade AUDI R8 den går för jä,,,vla gött den saken är klar. Men jag tycker det är mycket tråkigt att inte GT klassen fungerar lika bra, för den går fortfarande mycket tungt, vi provade inte den i dag. Mvh//Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
|
jo GT klassen är mkt seg.. tyvär är det oxå roligaste klassen imho...
corvetten understyrde,, understyrde, lyckades komma nära en kurb, åka brett...
iaf var riktigt kul men hade varit roligare om man haft samma klass
var deff. inte sista gången jag körde xlms online..
dock måste jag lära mig ställa in i advanced.. för det funkar inte i basic enligt Xzibit-a... pga massor med olika sätt att göra samma effekt i chassit.. lr va han menade.. hehe _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
|
Tjena Stig det hadde nog inte varit någon risk att jag kört ifrån er det fins många bra killar som kör moddarna,men det hade varit kul att vara med o testat lit, jag kommer nästa gång det blir något
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
![]() |
Racingsimulatorer
|
1103 besök totalt |