| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace Fredag 5 november kl 19.00 - XLMS
|
2 besök senaste veckan (3913 totalt) |
|
Tjena på er! Nu på fredag kommer jag ha lite tid över....då skulle det vara kul att köra lite online. Antingen hostar jag eller ännu bättre är om någon annan vill prova att hosta. Var inte rädda att fråga hur man gör om ni inte vet. Det är faktiskt inte så svårt. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
tydligen har Bredbandsbolaget fixat så vi är 2 st med samma modem så jag kanske inte syns på några dagar ,Troligen inte förrän måndag,just nu fungerar det men vet ej hur länge.
om det fungerar kommer jag in på fredag hostar gärna då på prov
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Blev helkonstigt när jag gick online och körde...vyn hamnade nere på golvet i bilrackarn och jag får inte till det så det blir väl ominstallation innan jag kan vara med och gasa igen.Hoppas jag får till det tills på fredag bara
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Det finns ett sätt att få password om man hostar. Det är dock inte så vitt känt...
När ni kommer till rutan där man ska skriva vilket namn man ska ha på servern, så ska man klicka lite nertill på det vita fältet. Då dyker det upp en möjlighet att skriva in ett PW.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Tackar - Skall försöka komma ihåg det nästa gång. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
om min Bredband fungerar fredag så kommer jag garanterat,Men skulle gärna villa veta vad som ska köras,Årtal o klasser,Ett förslag köra öppen klass från 01-03 då kan alla köra vad dom vill,+att inte köra så långa test race utan köra ca 10 min o sedan Qal + race,Vad tycker ni
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
|
||
|
Vilken klass blir det i kväll och vilket årtal?I fall det blir GT klassen så är det väldigt få bilmärken i -01...
|
||
|
Jag kanske tittar in om jag har tid.
Men jag har ett problem med min mod. Jag har installerat den enligt beskrivningarna som skrivits i tidigare trådar. Men väl inne i spelet har jag bra åtkomst till 1 bil, den gröna maranellon (tror det är GT). Alla klassrna finns att välja på, men väl valda finns det inga bilar att välja i nästa moment och jag får automatiskt maranellon. Alla bilarna finns i XLMSSeasondata mappen, men inte i spelet. Någon annan som har problemet eller har lust att hjälpa mig? Alla tipps uppskattas! _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
Ledsen men jag har inte en aning...vore ju skitkul om du fick igång det så du kunde vara med ju
|
||
|
om man vill vara med och lira så köper man F1 Challenge 99-02 och laddar hem någon slags mod ?
Men var köper man F1 Challenge 99-02 ? Hittar ingen nät-butik som säljer. Kanske kan jag få köpa av någon här -ladda ner och bränna egen kopia ? om man vill öva pågår det nät-spel med F1 Challenge 99-02 ( alltså spelas det mycket ) ? /Joachim _________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
|
Jag hade det problemet..
Jag kopierade min playermapp från nån fungerande modd, typ SCC eller liknande, in i XLMSSave. Kopierade och döpte om Default-spelarens .PLR-fil i XLMSSave-katalogen till vad den ska heta (I mitt fall Magnus Hagstrom.PLR). Så öppnade jag den i Notepad och ändrade name-fältet. Sen funkade det! Du kan behöva göra lite inställningar dock.. Jag kom på nu att enklast verkar vara att kopiera deufaultmappen och döpa om den istället..
_________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2 besök senaste veckan (3913 totalt) |