Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
761 besök totalt |
En fråga
Hej Vems bil kör ni med på bana? Har ni egen eller kör eran gemensamma bil? När kör ni på bana? Tävlar ni eller kör ni enbart på klubbträffar? Jag kör än så länge sambons bilar (han delar med sig så bra) och jag har hittils endast kört på våra saab-träffar. MVH Pia |
Hej Mrs Z,
Jag kör någon av mina två bilar....om sambon är snäll får han låna någon av dem. ![]() Hittills har jag bara kört på klubbträffar...tänkte väl ta förarlicens till våren och då får jag se hur jag kommer göra. //Angelika _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
Vi har två bilar tillsammans men vi står för varsin.
Jag kör båda våra bilar, men jag tycker det känns bättre att köra "min" bil, (även om den är finare ![]() Jag har bara kört på klubbträffar och när vi som kompisar hyrt Barkaby ifjol och Lunda iår, men inte några riktiga tävlingar. /M _________________ Marita Stjärnek |
Hej alla,
Har haft lite körigt och inte riktigt haft tid med rejsa, men nu är jag här igen. Vi har två Porsche-rejsbilar i familjen, min 944S2 som jag kom tvåa i MPC med, och GT3RS: en som Bernard och jag kört SM i GTR med. 944:an kör jag dessutom som instruktörsbil på PCS banmöten. (Förutom att jag kör den till vardags...) Nästa år siktar vi på att åka SLC tretimmars i GT3RS:en tillsammans, plus en betalande förare. Kan bli hur kul som helst. ![]() Full gas ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
Hej hopp
Jag delar med min pojk, får se vilken bil det blir i ås. Vi ska nämligen sälja. Men eftersom jag fortfarande pluggar har jag inte råd att ha en egen bil men så snart jag blir klar så ska jag ha det..... ![]() ![]() _________________ Malin Dahlberg |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
761 besök totalt |