Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Mazda 929 1975
<<   1, 2, 3, 4, 5
5 besök senaste veckan (15114 totalt)
Mattias_H

Här sen Apr 2004
Inlägg: 778


Trådstartare
Andreas Lidström skrev:
Här har man lyckats missa ett kalasprojekt!

Mer bilder!!!

Denna tråd är ju perfekt att länka till vid frågan: "Vilken bil ska jag välja att åka på bana..."
Ta vilken som och bygg/kör bara. Det kommer bli kul i vilket fall.

Tusen tack
eftersom man tillbringar delar av somaren i östergötlad kommer den säkert att synas i dina trakter nån gång då den blir klar...
Citera
Adam928
Härnösand
Här sen Jun 2005
Inlägg: 358



Kul!
Hoppas du får ut den fort på Mittsverige

_________________
Adam Weinemo
Porsche 928 S4 MY91
Citera
Ankaret
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 8104



Helt underbart projekt! thumbs up

Jag är löjligt förtjust i 70-tals japsare!

Lite OT men min kompis första bil var en likadan, fast den var rollad i svart och rosten var lagad med silvertejp
om jag inte missminner mig (det var 10 år sedan) så var den allt annat än rolig att köra med sina slitna dämpare och fjädrar, men jag har nog aldrig garvat så mycket som när vi åkte i den.
Pundar-looken var total

Keep up the good work!

Mvh /Tim (som drömmer om wankel)

_________________
T i m P a h l b e r g
Searching for the holy grail ...
Citera
Mattias_H

Här sen Apr 2004
Inlägg: 778


Trådstartare
i sommar står detta åket rätt still... men inte mer jobb kvar än att den borde vara på banan nästa sommar
Citera
combat
Göteborg/Partille
Här sen Nov 2003
Inlägg: 175



Mattias_H skrev:
i sommar står detta åket rätt still... men inte mer jobb kvar än att den borde vara på banan nästa sommar



_________________
Bert-Åke Blennow
Fordonspark: Mazda RX-7 -85.
Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar.
Citera
Mattias_H

Här sen Apr 2004
Inlägg: 778


Trådstartare
combat skrev:
Mattias_H skrev:
i sommar står detta åket rätt still... men inte mer jobb kvar än att den borde vara på banan nästa sommar



skruvar helt enkelt mer på vintern... nu kräver familj hus jordgubbar och annat så mycket mer... men till våre3n ska den gå och det gör väl din wankel med?
Citera
combat
Göteborg/Partille
Här sen Nov 2003
Inlägg: 175



Tänkte mest på en vit italianos som får öh onödigt mycket uppmärksamhet i detta forum.

Ja nästa år ska RX-4: an ut på vägarna. Har fått skaplig ordning på ekonomin nu och en större del av min semester ska jag tillbringa på verksta'n i skåne. Bilen ska vara väl förberedd inför nästa vår, få se hur långt jag hinner under semestern. Vem vet, kanske kan bli en provtur redan i år om ödet är snällt mot mig.

_________________
Bert-Åke Blennow
Fordonspark: Mazda RX-7 -85.
Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar.
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Mazda 929 1975
<<   1, 2, 3, 4, 5
5 besök senaste veckan (15114 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande