Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
732 besök totalt |
Hjulklappar
OK, girls- här tänkte jag vi skulle kunna slå våra kloka hjälmar ihop och komma på lite bra hjulklappar till våra racefrälsta karlar. ![]() Jag brottas varje år med detta problem, eftersom jag inte är så kunnig inom det automobila området. Så alla förslag mottages med tacksamhet! ![]() Det kan vara allt från biljetter till roliga bilevenemang, modeller, spel, bildelar- whatever! Må så gott! _________________ Barbra Bohannan Se7enänka, Scorpiodräpare & lycklig Alfista. Kör med: ![]() |
Det va en svår fråga...
Jag har tyvärr inga bra tips då jag unviker att köpa bilsaker då sambon är bilmekaniker. Jag ville köpa racehandskar till sambon men fick ett blankt nej på det. Det ligger en tråd om det någonstans på allmänt. Flera bra tips fick jag av killarna men det blir nog inga. Hur har han det med racekläder? Tävlar han? Behöver han ha såna där fifa-godkända saker? Är det någon bildel som han går å längtar efter? Måste det vara bilrelaterat? Kan en myshelg på nått trevligt hotell vara en bra idé? En helkroppsmassage kan vore skönt? Ett annat bra tips när det gäller presenter är att ha en lista som man uppdaterar då och då. Jag har en till mig, en till sambon o en till övriga familjen. Funkar bra att ta därifrån eftersom folk har svårt att komma på vad de vill ha när det gäller. ![]() |
Det här kanske vore något: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=14327
Biljetter till mässan och så kan man se sig om i Birmingham också och bo på något mysigt hotell. Det tror jag vore uppskattat ![]() _________________ Helena Lindin ![]() |
Bra idéer, tjejer! Tack!
Birmingham kan det inte bli, för då är vi i Egypten. Däremot så funderar vi på att åka till Goodwood Festival of Speed nästa sommar, men de har ju inte släppt biljetterna än. Annars hade det varit den ultimata presenten! I 30-års present fick han en tur till Ferrarihelgen på Mantorp 2003 med logi + middag. Fast det var nog lika mycket en present till mig själv, Ferrarifrälst som jag är... Jaja, vi får grunna vidare! Alltid finns det väl nåt till Bertonen, men det är ju lite svårt att överraska med... _________________ Barbra Bohannan Se7enänka, Scorpiodräpare & lycklig Alfista. Kör med: ![]() |
Egypten... suck... vill oxå...
Annars står i alla fall en 968CS högst på min lista i år;-) Har man inte råd med en ny bil till kärastan finns en oslagbar video från Ringen som de flesta banåka/rejsfans skulle älska att ha i sitt eget videotek - Hans Joachim Stuck åker ett eller flera varv, finns förmodligen på BMW Motorsport. Man formligen känner hur det lyfter i Flugplatz, hur det sätter sig i Fuchsröre och G-krafterna i varenda kurva - underbar Nurburgringupplevelse på distans. Bernard får ev. en brödrost (Porschedesign). ![]() ![]() _________________ Ulrika Söderpalm Löhr |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
732 besök totalt |