Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2418 besök totalt |
God jul Magnus!
Efter en lyckad bidragsinsamling till hårdvaran bakom rejsa har det visat sig (inte minst förra veckan) att det även krävs en oerhörd arbetsinsats av Magnus för att det hela ska fungera. Därför tycker jag och andra jag pratat med att en personlig julklapp kan vara på sin plats. En liten slant så får gå till vad som helst, r-däck, pokemonbilder eller kanske en vit rock ![]() ![]() Jag inleder med 200:- _________________ /Kristian Elisson |
||||
Vore kul att se en önskelista först. Mina tips är:
Årskort på ringen. Ny speldator inför GTR. Kolfiberhuv till Bumsen. Prenumeration på Racecar Engineering. Presentkort på mekanikerhjälp inför race-säsongen. Någon som har fler? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Presentkort på Realcar ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Jag önskar också en riktigt god jul 200.48 kommer innom tre bankdagar. Har annan bank och kan inte skicka hälsning tyvärr, annars hade det stått "editerat"(lite väl grovt)/lillkonstapeln
![]() God Jul Magnus och dessa pengar ska INTE gå till servern eller datorprylar utan till andra nöjen _________________ /Petter Ledin |
||||
Jag har lite svårt att förstå vad som är passande och inte passande ibland ![]() ![]() ![]() redigerat stavfel _________________ /Petter Ledin |
||||
Petter: Det ska stå vem som editerat det egentligen osså. Men det har jag kanske inte varit så tydlig med. Sorry. Vad du skrev från början vet jag ju inte heller.
Sen lovar jag att jag har blundat ordentligt och inte tjuvkikat och ska läsa den här tråden på julafton ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Istället för att skicka pengar så erbjuder jag dig fri Coca Cola till bilfilmerna på kvällen och fri övernattning inklusive frukost hos mig under resten av ditt liv!
![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Jag tjuvkikar i tråden fast det inte är den 24'e än
![]() Först ett jättestort tack till alla som hjälpt till med bidrag till grejer till driften. Och ett extra bonussupertack för julklapparna i den här tråden! Go jul på er alla tebax!!! ![]() Sen vill jag bara säga att ingen ska över huvud taget känna minsta press eller krav på att man "måste" bidra med pengar för att få vara med här! och i julklapp blir jag lika glad för era tomteavatarer, kul eller intressanta inlägg i forumet eller en Ferrari i julklapp. Ja, lite gladare för en Ferrari iof men ![]() ![]() om någon undrar om vad för grejer det bidde tack vare driftsbidraginsamlingen så kan jag säga att det blev massa bra saker men jag kommer skriva en liten rapport först när kaoset med akutflyttten av servern är över och allt tillbaka till som det ska vara, just nu känns allt lite irriterande snett o vint pga det tempoära upplägget ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2418 besök totalt |