Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
5755 besök totalt |
Re: sprint 2005
Nej det är inte noll.... |
||||||||
Det är en slarvig benämning.......Han syftar på SLC-GT. Sprint är alla klasser i SLC......som inte är långlopp. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
Precis, Håkan har helt rätt. och för just SLC GT så har det varit lite dålig utveckling..... men vi ska försöka hitta på något för att ändra på det. |
||||||||
In med svärdet. Blev det bra 2005,Fredrik? Du och jag borde prata vidare inför 2006 _________________ Lars Malmros |
||||||||
japp....... i helgen så kommer det lite nyheter.... från en som skickade 3 st bilder ;-)..... men vi kan höras på telefon antingen i helgen eller nästa vecka.... ![]() |
||||||||
Re: 2007
Det är inte omöjligt att det blir sprinttävlingar, men som det ser ut nu så kommer jag inte göra någon SLC GT utan det är bättre om dom få bilarna går in i Modsport eller Nordic SuperCar istället och istället skapar en stark klass. Jag gör betydligt hellre några få tävlingar för en stark klass än som nu en hel serie för en klass med väldigt få tävlande. |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
5755 besök totalt |