| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 3 XLMS (GTS) @ Jarama - 12 dec ***
|
5959 besök totalt |
|
*** Race 3 XLMS (GTS) @ Jarama - 12 dec ***
Då var det dags att gå över till karusellerna (GTS-bilarna ). Banan är Jarama i Spanien.
Loppet är ett sprintlopp över 18 varv. Säsong 2001. Bilarna vi har och välja mellan är Corvetten, Vipern och Saleen.
Så här såg kvaltiderna ut när ELMS körde där sist: 1 - Rinaldo CAPELLo / Tom KRISTENSEN - Audi R8 - LMP900 - 1:22.017 2 - Frank BIELA / Emmanuele PIRRo - Audi R8 - LMP900 - +0.963s 3 - Stefan JOHANSSON / Guy SMITH - Audi R8 - LMP900 - +1.636s 4 - Jan MAGNUSSEN / David BRABHAM - Panoz LMP07 - LMP900 - +1.969s 5 - Klaus GRAF / Franck LAGORCE - Panoz LMP07 - LMP900 - +2.479s 6 - Didier DE RADIGUES / Eric VAN DER POELE - Reynard Judd - LMP675 - +4.179s 7 - Bruno LAMBERT / Ian MCKELLAR Jr - Saleen S7R - GTS - +9.359s 8 - Mel HAWKINS / Earl GODDARD - Lola B2K40 - LMP675 - +9.639s 9 - Milka DUNo / John GRAHAM - Reynard Judd - LMP675 - +10.222s 10 - Fredrik EKBLOM / Dirk MULLER - BMW M3 GTR - GT - +10.579s Vad får vi??? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
GDB-filen ska se ut så här:
2001_Jarama { Filter Properties = 1 A1 B1 C1 D1 RacePitKPH = 60 NormalPitKPH = 50 Practice1Day = Saturday Practice1Start = 11:30 Practice1Duration = 60 QualifyDay = Saturday QualifyStart = 15:30 QualifyDuration = 60 WarmupDay = Sunday WarmupStart = 9:00 WarmupDuration = 30 RaceDay = Sunday RaceStart = 13:00 RaceTime = 165 RaceLaps = 18 _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
om jag kommer under 2min är jag glad..
maken till mer poweroversteer finns fan inte... ![]() ![]()
blir verkligen jobbigt att hitta en bra inställning... ps va säger ni om att snacka med kristianAE86 och köra lite XLMS Drifting med GTS bilarna...
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
|
har lite ratt problem.. den är lite glapp i uppväxlingen..
men stora problemet är att skiten dubbel eller trippel växlar.. visst är det kul att komma ut ur en kurva bakom en gt porsche med corvetten, ligga på 1:an få i 4:an och segdra ifrån porschen.. men det e roligare om den faktiskt skulle lägga i tvåan så man axxar i kapp nästa gtbil innan nästa kurva..
en sak är klar det här rejset kommer klassas som destruction derby...
|
Denna bana funkar inte för mej,Depå varvet räknar den inte + att jag får stopp and go hur jag än gör i depån, har testat flera gånget med samma resultat,Har testa att trycka in knappen långt innan jag går in i depån o långt efter men samma händer, Kan vi köra lite test någon kväll ????????????,Det är ingen vits för mej att vara med om det inte fungerar
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
|
|
Kavic:det funkar för mig???Varför det inte funkar för dig har jag dessvärre inte en aning om >
Här är en bild från min bästa tid med Saleen än så länge(har även testat dom andra och vem vet vilken som är snabbast?):
|
|
|
|
1,35,7 blev min bästa tid...hehe
Vi körde lite har och det funkade för alla utom Kavic...Knepigt. Jag ska skicka över min bana till honom så får han prova... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
kapade person bästa rätt rejält.. kom på en sak dock.. jag motorbromsade aldrig..
pga att jag bara snurrade förut med vetten om jag gjorde det.. finns tid att hämta kanske.. (eller piruetter :P )
![]() |
Racingsimulatorer
Race 3 XLMS (GTS) @ Jarama - 12 dec ***
|
5959 besök totalt |