| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
frågor ang. PS2 med nätverksanslutning...
|
657 besök totalt |
|
Jag går o väntar på GT4 (som alla andra), o tänkte att det vore skoj att spela mot riktiga motståndare när det väl kommer... Är det någon här som spelar över nätet regelbundet, eller iaf vet hur det funkar? Är det enkelt att få igång? Funkar det utan nedkopplingsproblem el. dyl.? Vad kostar en "ethernet"?... finns det andra alternativ? _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||||
|
En ethernet adapter brukar kosta runt 400 kronor att köpa till en PS2.
Hur och om det fungerar vet jag inte då jag inte känt ett behov av denna pryl ännu. om nu GT4 får stöd för multiplayer via nätet så är det något som ska inhandlas på en gång. Dock så verkar det osäkert om GT4 får stödet som så många vill ha eller inte. Det återstår att se. om någon testat detta så vill jag gärna veta vilken bandbredd som krävs och vilket psle du/ni har spelat online. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Ehum... dom kostar kring 300lappen numera
Fast jag råkade visst få tag på ett ex för en nolla mindre
Frågan är bara om man skulle koppla upp ps2'an någon gång... har bara inte orkat
|
||||||
Vilket spel är vettigt nog att spela online i dagens läge? _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Inget racingspel, eller nja... NFSUG2 ska vara kul, men sen är det så arcad ett spel bara kan bli, och alldeless för mycket neon för min smak. Fast lyckas man filtrera bort det där så har man faktiskt ett KUL bilspel. Singelplayerdelen är inte sådär jättebra, då man tvingas styla alla sina bilar för att gå vidare... Annars så är nog Killzone hetast just nu. |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
657 besök totalt |