Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 6070 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
Vita eller guldfärgade fälgar?
Vilken färg ska ja ha på fälgarna till R-däcken? Vita eller guld? Har alltså en svart 205 GTi... Har fått för mig att vita e mer rally(men snyggt ändå!). Guld kanske går bättre med en svart bil? Vita: ![]() Guld: ![]() Nån som e photoshopkunnig som kan modda in dom på min bil? Bild att modda-> http://www.the-avatar.net/rejsa/rdackpa.jpg _________________ /Fredrik Fröberg |
||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||||||||||||||||||||
Klart att du skall ha guldfälgar, det är ju en klassisk kombination med guld och svart på racerbilar. Det var ju det som bl a Ronnie Petersson hade på sin Lotus. Vitt och svart blir ju lite "fjolligt" tycker jag, i alla fall på en svart bil.
/Johan B ![]() _________________ Johan B |
||||||||||||||||||||||||
Det finns ett gammalt djungelordspråk som säger att fälgar alltid ska vara guldfärgade. * Se bara på bilderna nedan.
* 100% skitsnack enligt min fru, som vet allt. ![]() ![]() Attans, det framgår fortfarande trots mina ambitiösa smutskastningsförsök att vita är fräsigare. |
||||||||||||||||||||||||
Lite svårt faktiskt, lutar lite åt guldfärgade....fasen va svårt, kan inte bestämma mig riktigt. Var jag mycket till hjälp?
![]() ![]() Hade nog kört på guld....lite mer egen stil trots allt. De flesta har ju, vad jag sett iallafall, vita eller antracit. _________________ Rachid Rachid |
||||||||||||||||||||||||
Gillar dom vita fälgarna men jag tror faktiskt att det kommer att se bättre ut med guldfärgade fälgar på din bil (, eller varför inte svarta?).
Kör på guldfärgade vettja... ![]() _________________ T i m P a h l b e r g Searching for the holy grail ... |
||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() Dessutom så ser man ju lätt hur fort de snurrar!! ![]() Nä, usch va dåligt de passade ihop....... ![]() ![]() Jag skulle definitivt satsat på vitt f.ö. ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||||||||||||||||||||
Nej nej, detta handlar om vilken färg som är snabbast, INTE styling.
Själv röstar jag på guld, mina Compomotive splitfälgar har guldnav (stjärnan) och vitmetallsfälgar, jag var inne på att lacka om de till svarta i centrum men insåg sedan att guld är mer rejsigt. SPECIELLT med bromsdamm på. _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Just den fälgen ser bättre ut i guld tycker jag, är det bestämt att du skall handla dem eller är var det bara ett allmänt exempel?
jag kommer köra bana på vitalackade original 15" speeline nästa säsong (offtopic) |
||||||||||||||||||||||||
Guld e mer rejsigt än vit (som är mer rally som sagt), å guld känns lite mer personligt än vitt. Ändå lutar de mer åt vitt, speciellt efter bilderna från Kraniel (Tack!
![]() Vitt å guld var tyvärr dom enda tänkbara färgerna som fanns (fanns silver oxå men de vill ja inte ha!), annars hade svart eller antracit varit heta... Cyberoid > Hahaha.. ![]() ![]() ![]() _________________ /Fredrik Fröberg |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 6070 besök totalt |