Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2004-12-20 Gokart, Klinga Gokarthall, Nrkpg
<<   1, 2
8375 besök totalt
carnrally
Katrineholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 43



Felpost!

_________________
Tobias Carneling

Skoda Octavia RS (familjepulka)
Seat Ibiza Grupp H (Rallybil)
Citera
NErixon
Uppsala
Här sen Feb 2004
Inlägg: 708



Lundin skrev:
kartingman skrev:
Var vid Klinga Gokarthall idag och rejsade lite mot ege! Satte nytt banrekord med tiden 24.954 som jag hoppas står sig ett tag nu! Mycket rolig och varierande bana och trots kylan bra fäste i asfalten! Klart åkvärd bana! thumbs up

och här satt jag och kände mig stolt för jag var snabbast med 26,947 när jag och polarna körde förra helgen


Du får glädjas åt att du var snabbast över polarna iaf! Det var väl huvudsaken?!

_________________
Nils Erixon
Citera
Lundin
Finspång
Här sen Apr 2004
Inlägg: 423



kartingman skrev:
Lundin skrev:
kartingman skrev:
Var vid Klinga Gokarthall idag och rejsade lite mot ege! Satte nytt banrekord med tiden 24.954 som jag hoppas står sig ett tag nu! Mycket rolig och varierande bana och trots kylan bra fäste i asfalten! Klart åkvärd bana! thumbs up

och här satt jag och kände mig stolt för jag var snabbast med 26,947 när jag och polarna körde förra helgen


Du får glädjas åt att du var snabbast över polarna iaf! Det var väl huvudsaken?!

Lät och säga när man är snabbast

Men det är intressant faktiskt. Man tycker att man kört hyffsat och sen kommer nån och kapar tiden med 2 sekunder och man bara undrar vart du plockar dom sekunderna. Men jag säger som Tony Richardsson "Jag är inte bitter"

Glömde ju säga grattis till rekordet förrut. Grattis! thumbs up

_________________
Mvh Sven Lundin - Lancia Delta HF Integrale 16v
Citera
nailhead
Finspång
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1320



Min grabb var där o körde ca. 26..en oslipad diamant som gått "förlorad" till 2-hjulssvängen

_________________
Anders Larsson
Porsche 997 GT3 Club Sport
Citera
Eftersnack
2004-12-20 Gokart, Klinga Gokarthall, Nrkpg
<<   1, 2
8375 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande