Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1313 besök totalt |
Det är som sagt Gelleråsen i Karlskoga som är närmast.
Angående "R-banan" så måste du berätta mer! ![]() Jag antar att det är vid Västeråshallen (visst heter den så?) ute vid Bellevue? Hur har ni kört? Är det sena kvällar med ett hopp om att ingen polis hittar dit? om jag minns rätt så är det ganska grovt virke i de stolpar som är uppsatta för att visa vägen runt den slingan? Som sagt berätta med! ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Re: Vilken bana/banor ligger närmast västerås?
Ett grafiskt svar är inte långt borta, klicka på "banguide" ovan eller på https://rejsa.nu/bana_lista.asp _________________ Pär Hylander |
||||
nje, det är väll mest allmän körning där typ varjekvall, om vi nu menar samma bana.. (övningsbanan) själv så körde jag konbana på biltema nu ikväll ![]() _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||||
Att köra olaglig tävling på allmän plats med tidtagning är inget jag vill se diskuterat här på Rejsa.
Ta kontakt med lämplig MK och kör under något av de enkla reglementen som finns. Inte alls krångligt om motorklubben har gjort det förr och vet vilka saker man ska göra. Lagliga slalomevenemang ser jag väldigt gärna fler av ![]() _________________ ![]() |
||||
Jag måste hålla med Magnus!
Vi som gillar motorsport i någon form är redan motarbetade på många sätt idag. Jag hoppades att r-banan skulle vara något som var lagligt och möjligt att marknadsföra.. _________________ /Anton Lillsund |
||||
berom ursäkt, skall inte hända igen. ![]() _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1313 besök totalt |