Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Billig och bra bläster och lack, ett litet tips
2030 besök totalt
7-11
Stockholm
Här sen Jun 2004

Trådstartare

Ett litet tips för er som bor i krokarna. Jag lämnade, genom en vän som bor i Västerås, in två krängningshämmare och åtta triangel-länkarmar på blästring och lack (två olika färger dessutom) på Tunby Lackering (Edit: INTE Hälla). Inte pulverlack, utan tvåkomponent.

Vad tror ni kalaset gick på?

650 pix totalt! thumbs up

Tycker jag var strålande för den som inte har utrustning själv. Jag försökte först hitta någon i Sthlm som skulle göra detta men inget företag ville både blästra och lacka. Så då gick ordern på export...

Finspång
Här sen Apr 2003

Dåå kan ju jag fortsätta i samma spår..

Blästring o lackering (silvermetallic med klarlack) av 4 pugg orginal alufälgar 600:-
Viking industrimålning Finspång...

Blev lite "vinterbilsfinish" på lacken och lite väl gråaktig nyans men ändå...

7-11
Stockholm
Här sen Jun 2004

Trådstartare
och jag måste gnugga sömnen ur ögonen och säga att det var Tunby Bläster och Lack och inte Hälla...

Bra när man tipsar och skriver fel...

Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Kul att höra att västeråsfirmorna sköter sig! thumbs up Då kanske dom får mer jobb i framtiden, av mig.

Var det ett "kompispris" eller efter listan?

Stockholm
Här sen Jun 2004

Trådstartare
Anton Lillsund skrev:
Kul att höra att västeråsfirmorna sköter sig! thumbs up Då kanske dom får mer jobb i framtiden, av mig.

Var det ett "kompispris" eller efter listan?

Jag tror det var lite "kompis", för min vän har lämnat grejor där i åratal. Men jag fick samtidigt för mig att det inte ligger långt ifrån standardpris, de verkar schysta helt enkelt.

Försökte köpa lite färg på burk av dem men så mycket "kompis" var det tydligen inte, för det blev "tji".

Linköping (mellan soptippen & fängelset)
Här sen Maj 2004

Annars är ju kungarna av dylika jobb till bra pris Valla bläster på Värmbol i Katrineholm. De har även en pulverlack nästgårds.

Snacka med "Kortbyxan" bara (det var "Byxan" som startade etablissemanget, nu driver hans grabb det).

Jag skulle betala 250 spänn för att få bakvagnsstagen pulverlackade & banjon två-komp lackad till Caterhamen jag hade innan.

När jag kom dit hade jag ingen 50-lapp så jag tänkte att "det blir väl 300 bagis då" (billigt i allafall) men det ville de inte veta av. 200 fick det bli.

Lotus Elite -60
BMW E30 Baur TC2 -85
Sportscar F1000
van Diemen RF75
MG Midget -61
Citera
Allmänt banåkaforum
2030 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande