Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Banpreparering inför 2005 resp. 2006
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
1 besök senaste veckan (17256 totalt)
Anders Dauner
Åkersberga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1946



Lennart Jarmyr skrev:
OK! Det visste inte jag, att det var så.

Nä, det är inte lätt att veta. Men jag har faktiskt inte tänkt på om det har stått med i kalendern tidigare år. Men det är ju annars alltid 16-18 på fredagen. Den här gången tror jag att man strök det hela för att verkligen hinna få klart alla arbeten på nordslingan. Som kompensation får man träna på GP-slingan gratis. Om man nu inte vill betala förståss. Då går nämligen pengarna till flodvågskatastrofen. thumbs up

_________________
Anders Dauner
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289



Sker det något på banan inför 2006?

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1529



BTG skrev:
Sker det något på banan inför 2006?


Ja det skall tydligen läggas ny asfalt på delar av banan, vill minnas att det var den senare delen av banan, skall ske i början av mars.

Intressant är att de också skall införa någon form av "chip" som gör passeringen av bommarna smidigare.

Det har ju också talats om förbättrad parkering men det har jag inte hört något mer om, kanske ett önsketänkande...

_________________
Med vänliga hälsningar
Anders Jonsson
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289



Anders Jonsson skrev:
Ja det skall tydligen läggas ny asfalt på delar av banan, vill minnas att det var den senare delen av banan, skall ske i början av mars.


Schwalbensvans?

(I dessa bistra vintertider känns det oerhört värmande att ha sådana här helt meningslösa spekulationsdiskussioner!)

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Nürburgring
Banpreparering inför 2005 resp. 2006
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
1 besök senaste veckan (17256 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande