| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Rekommenderar Carrera cup till F1C
|
633 besök totalt |
|
För alla er som sitter i väntar på GTR så kan ni ju värma er med detta så länge Riktigt trevlig modd med bra körkänsla o bra ljud. Satt o körde ringen i går o blev riktigt biten! Bilarna har bra balans o dom går att köra med lite ställ om man vågar .
Länk till modden: http://www.scgtgermany.com/portal/mo
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Ja va uppe hos min bror o testa detta me ratt o så..
Ja kan inte göra mer än o hålla med! Skitskoj spel! Underbart skönt o köra... Starkt rekommenderad mod! Fast de där me o lägga upp dom på ställ lyckades inte ja me. Ändra visserligen inget alls i setup men... |
|
Ställen var väll mer eller mindre ofrivilliga
. Men dom var lättare att hämta hem än i tex ETCC. Där är det ju stört omöjligt att köra rwd .
Tyvärr så har jag mina menyer på tyska! Nån som har hittat nån fil som fixar engelska där? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Hehe ofrivilligt gjorde ja oxå. Fast sen utanför banan
+ att i ETCC är de faktiskt inte helt omöjligt att drifta rwd. Ja har lyckats ganska bra. Fast o hämta upp går ju inte alltid helt bra...
När du startar din "launcher" till spelet så kan du ändra språk från tyska te engelska där! Brorsan satt o glodde lite o hitta de. Han gnällde om de först. Sen blev han glad. Kolla dom knapparna där finns. (Fast ja inte har modden vet ja redan detta )
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
633 besök totalt |