| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server 1 Sugo [Resultat]
|
2 besök senaste veckan (1074 totalt) |
|
Vad hände?????
Vi väntade på dig ove sen plötsligt dök det upp två oveM!!!! Försökte kicka din första bil med det gick inte. Sen kom loppet.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Kval:
Resultat:
Grattis Roger, totalt outstanding, jag insåg snabbt att det var kört och åkte på säkerhet istället.
...och jag ber om ursäkt för fipplet på första varvet, bromsade på mig, och smög ut...såg er precis i backspegeln, men kom inte undan...
En av de roligaste banorna eller? /J |
||
Nåt strulade när kvalet var klart. Hände samma sak på Misano. Jag ska tydligen inte köra i Japan... Misstänkte att något var fel när ingen skrev i chatten, sen ringde oscar och sa att ni väntade på mej. Insåg att det strulat. Gick ur spelet, internet, men startade inte om datorn. Gick in igen och upptäcker att jag är dubbel. I starten stod ingen på min ursprungliga 3:e ruta så jag tänka att det kanske hade löst sej, men när starten går upptäcker jag att det är två bilar i en på min (hoppas ni fattar vad jag menar...) Sen efter några kurvor blev jag kickad. Hoppas att det inte störde er andra. Det är väl bara att bryta ihop och komma igen antar jag... Grattis till segern, Roger.
_________________ /Ove Mörk |
||
|
DÅLIGT kul att ligga och jaga Niklas (igen)...
Man tackar för snygg körning när jag chansade i luckan ut på rakan! /J
|
||
|
Visst är det härligt med datorer....
Kollade nyss på replayfilen, jisses vad ni snurrade där bak! hihihi Måste få skryta lite: Första rejset utan avåkningar!!! Samt kollade lite på Telemetrin, det skiljde 0,8 sek mellan mitt snabbaste och långsammaste varv!
Jerry: Man skärper sig verkligen när man har nån bakom sig. Luckan du hittade var fin! Det var kul att kika på i replyfilen. Sen blåste du om mig, och jisses vad din Porsche gick då. Sekund efter sekund drog du ifrån.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Server 1 Sugo [Resultat]
|
2 besök senaste veckan (1074 totalt) |