Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Nürburgring till salu
1839 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Ja... inte banan men är det någon som vill köpa webadressen http://www.nurburgring.com?


_________________
Magnus Thomé
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1941



Aj fasiken, här blev man lurad...

och jag som trodde jag kunde investera mina få undansparade hundralappar på något man riktigt tror på.

///Martin

_________________
///Martin Gistell

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Tänk er rubrikerna!

"Det nybildade bolaget rejsa.nu har i dagarna köpt den anrika banan Nordschleife i Tyskland. rejsa.nu:s talesman och VD, M. Thome säger att alla kan vara lugna för att banan ska drivas vidare som vanligt.
-Ev. kan det tänkas bli ngn ombyggnad så att man kan åka fulla varv utan stop emellan, säger Thome.
rejsa.nu har även byggt en egen workshop i närhet till banan för service av sina bilar. Här byggs, sköts och huserar även deras 5st "Ringtaxis". En salig blandning värstingbilar från Italien, UK och Tyskland. I dessa, världens snabbaste taxis, kan vem som hyra ett varv på banan med ngn av rejsa.nu:s beprövade och rutinerade piloter. (Medlemmarna i rejsa.nu turas om att i veckoskift arbeta med att skjutsa intresserade. Så att prata svenska med dem är inga problem.) Vill du åka bör du dock boka i god tid, det är fullt sedan länge!..."

Nu orkar jag inte drömma mer...

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5158

Namndispens
Namndispens

Dessutom skall videofilmning tillåtas igen och i rejsa-shopen säljs det DV-band med 8 minuters längd. Mer behövs ju inte

_________________
Erik B
Såld: Megane RS Cup 250
Citera
Allmänt banåkaforum
Nürburgring till salu
1839 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande