| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Hjälp om STCC2
|
739 besök totalt |
|
Hjälp om STCC2
Hej, Har två frågor gällande STCC2! 1. Fungerar det på XP? 2. Vad gör jag om min skiva har en spricka i sig? (Går inte att köra skivan längre. Den bara tuggar) Någon i Gbg området som har ett som han/hon vill sälja? (Enbart intressant om svar på fråga1 är JA!) Problemet är nämligen att jag har uppgraderat till XP på min dator och nu ser att STCC2 skivan är kass. (OBS, har en orginal skiva med fodral och allt. (Men om du har en "orginal" skiva att sälja utan fodral så är detta oxå intressant ;-) ) Tacksam för svar! _________________ /Martin Antosch 931, -79 |
||||
|
STCC2 fungerar under XP inklusive SP2, testade precis men kör hellre Life for Speed istället (inga svenska banor iofs).
Men jag kör med Daemon Tools och en backup av v3.3 så det kanske fungerar annorlunda för dig. |
||||
Hej Niklas, Vad menar du med ovan rad? Vad behöver du Daemon Tools till? Tack dock för svaret om XP! MVH _________________ /Martin Antosch 931, -79 |
||||
|
||||
|
Re: Hjälp om STCC2
Jasså du också? Man börjar ju fundera om det var dålig kvalitet på de där stcc2-skivorna. Vitt favoritspel gick sönder för säkert 2 år sen
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Hjälp om STCC2
|
739 besök totalt |